Vraag

decoder

  • 4 March 2020
  • 8 reacties
  • 213 Bekeken

heb een  nieuwe decoder ontvangen ter vervanging van oude die  niet goed meer werkt. In de winkel zei men dat ik de oude decoder moest opzenden. tevergeefs zoek ik naar het adres waarheen ik de oude moet terugzenden; Kan iemand me helpen? bedankt


8 reacties

De v5 en v5 compact en v6 zijn ook maar de enige die nog door proximus geleverd worden.

Reputatie 6
Badge +3

De linkse decoder is de V4 decoder in het filmpje, deze is uit roulatie bij Proximus. Maar ik begrijp ook de eventuele verwarring.

Reputatie 1

Ok. Nogal verwarrend dat filmpje.

Alleen voor de V4 decoder 

Reputatie 1

In het youtube filmpje van Proximus staat naar het containerpark brengen?????? Gelukkig zie ik deze discussie want vandaag net een nieuwe decoder ontvangen.

 

Reputatie 7
Badge +3

@viewer007 De brief met de bevestiging van de omruiling van de decoder en het label voor retourzending van de oude decoder werd per post verstuurd op 03/03/2020. Ik heb je nu een e-mail gestuurd met deze brief in bijlage. Groetjes, Antonella

heb een  nieuwe decoder ontvangen ter vervanging van oude die  niet goed meer werkt. In de winkel zei men dat ik de oude decoder moest opzenden. tevergeefs zoek ik naar het adres waarheen ik de oude moet terugzenden; Kan iemand me helpen? bedankt

Normaal gezien als je de nieuwe ruil decoder binnenkomt zijn de retourlabels voorzien om op de gesloten doos aan te brengen.
In de gesloten doos waar je de oude decoder met zijn voedingsadapter moet instoppen.

Maar als je deze niet hebt zal morgen als iemand van proximus zelf hier  terug langskomt op het forum zullen ze voor u het nodige doen om deze te bezorgen, aangezien je deze blijkbaar niet hebt .

Reputatie 6
Badge +3

Je zal contact moeten opnemen met Proximus zie hier: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html In principe wanneer er een defect is of een omruiling zou dat afhaalpunt jouw oude decoder moeten terugsturen.

Reageer