Vraag

de zender crime and investigation zender verkrijgen

  • 5 August 2022
  • 3 reacties
  • 934 Bekeken

Ik zou graag weten hoe ik de zender crime and investigation zender kan verkrijgen terwijl ik pickx + all stars heb. Het is omdat ik nieuw ben hier en in Proximus dat ik deze vraag stel want ik vind nergens iets. Ja dat hij in het family pakket zou zitten maar daar vind ik ook niets over voor aanvraag of dergelijke. 
het is wel ID en crime and investigation zijn 2 verschillende zenders met verschillende programma’s waar ik en mijn dochter grote fan van zijn.

ik hoop dat iemand kan helpen, liefst zo snel mogelijk natuurlijk.

 

alvast bedankt

 

groetjes


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Cupcake1977  Volgens de gegevens wat ik hier heb zou dit op kanaal 76 beschikbaar zijn. groetjes Luc

Als bijkomende info: gegevens zijn ook te vinden → 

Welke tv-zenders zijn beschikbaar?

Klik op de link die overeenkomt met je regio om de lijst met kanalen te bekijken en af te drukken:

Woon je in Brussel of omgeving (zone 02)? Wij bieden je extra mogelijkheden om de tv-zenders van volgorde te veranderen. Druk op de groene toets van je Proximus-afstandsbediening en maak je keuze.  Je kan de alternatieve Nederlandstalige (.pdf) en Franstalige (.pdf) zenderlijsten bekijken en afdrukken.

Heb je een Epic combo abonnement? De lijst van beschikbare kanalen is te vinden op de Epic-website.

cfr. Pickx-zenderlijst op decoder/TV Box, app, web | Proximus

Reputatie 5
Badge +2

Spijtig genoeg is Crime & Investigation niet beschikbaar bij Proximus, enkel Investigation Discovery. 

Reageer