Indien nog niet gebeurd, zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee voldoende gegevens hebben om een afstandsbediening op te sturen met Bpost, en dit van zodra er morgen iemand van hen hier deze draad opneemt.
NB: oude afstandsbediening moet niet meer teruggestuurd worden en mag naar het recyclagepark.
Mijn profiel werd bijgewerkt zoals gevraagd. Kan het thema verder afgehandeld worden?
Groeten,
Danny
Bijkomend vraagje. Ik veronderstel dat ik een ganse tijd geleden mijn afstandsbediening gekoppeld had aan de decoder. In die zin dat alleen dit toestel met deze specifieke afstandsbediening kon bediend worden. Maar ik vind nergens die instelling terug in de instellingen. Heb ik het mis voor dat dit kan, zo ja waar kan ik dit terugvinden om de nieuwe afstandsbediening te kunnen gebruiken.
Groeten,
Danny
Proximus forummedewerkers komen niet langs op het forum tijdens het weekend, dan is wel de helpdesk bereikbaar 0800 22 800
0800 22 800
Openingsuren:
Op weekdagen van 8 tot 22u. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.
Verloren of gestolen gsm: we blokkeren je kaart onmiddellijk, 24/7
@Dobcla at Belgacom Ik heb je een nieuwe afstandsbediening opgestuurd.
Afstandsbediening ontvangen en nog even gewacht voor beoordeling eindresultaat.
Alles werkt voor het ogenblik prima. Dank voor de toezending.