De Proximus TV app. wordt niet meer ondersteund voor Windows?

  • 10 March 2019
  • 4 reacties
  • 282 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
Deze tekst kreeg ik te zien toen ik vandaag deze app. wou gebruiken op PC. Je kunt die nog wél blijven gebruiken via www.proximustv.be ...
Wél enkel op Internet Explorer, dus niet op Edge, Google Chrome of Mozilla Firefox...
't is maar dat jullie het weten....bij mij werkt het dus niet (meer).
De site opent wél, en je kunt inloggen op deze browsers, maar als je naar een programma wilt kijken (live of opgenomen) komt er "binnenkort beschikbaar op deze browser". En "binnenkort" is een zeer rekbaar begrip bij Proximus hé...😉

4 reacties

Mijn Bibliotheek > Opnames
en je moet dan wel aan de linker kant op de titel van de opname klikken,
dan opent een venster waar je op bekijken] klikt.
dit lukt zowel bv in Edge, Firefox waarbij ik het al getest heb en het gaat inderdaad niet voor oudere opnames.
Negeer eens deze meldingen dan gaat het wel bij mij, alleen bij oude opnames lukt het niet deze af te spelen recentere opnames lukt wel.
NB: ook een thread in dit verband loopt hier
>
https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/proximus-tv-app-start-en-stopt-46994/index2.html#post623071
PS: je moet wel links op de titel van de opname klikken en dan opent een venster waar je op bekijken klikt. (dit lukt zowel bv in Edge, Firefox....)
Reputatie 7
Badge +1
Het werkt idd ook op Firefox. Bedankt voor de oplossing!👌 👍
Reputatie 7
Badge +1
Op welke browser Martin? Inderdaad op Edge gaat kijken naar opnames vanaf 7 maart. Vroegere niet. Live kijken gaat ook, replay soms ook maar niet altijd.

Reageer