De nieuwe Proximus App tablet

  • 15 July 2018
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Ik wil eigenlijk terug naar de oude App, de nieuwe is niet gebruiksvriendelijk, onduidelijk, onoverzichtelijk, werkt niet. Bovendien moet ik telkens mij IPad uitschakelen en vervolgens weer aanzetten om TV te kunnen kijken. Kan ik opnieuw de oude App installeren?
Ik overweeg zelfs om terug naar Telenet te gaan, waar Yelo TV nooit problemen geeft en veel gebruiksvriendelijker is. Ik kijk immers heel veel s avonds TV op mijn tablet en de nieuwe App van Proximus begint me danig te enerveren

2 reacties

Ter info: De mensen van het Proximus team hebben hier al enkele keren bevestigd dat de oude app niet terug komt en ook niet kan geïnstalleerd worden, maar dat er wel aan de nieuwe app gewekt wordt om alle problemen er uit te krijgen en zal opgelost zijn bij de eerst komende update van de app, oa zou ook de chrome cast functie terug komen, maar of de afstandsbedieningsfunctie nog terug komt, daar is nog geen uitsluitsel over gegeven. op het Franstalig forum prox forum werd er al gesproken van niet maar dat zal de toekomst beter uitwijzen denk ik!

PS: Iemand van het Proximus Team zal pas nog verder uitleg kunnen geven morgen maandag aangezien ze op zondag normaal gezien hier op het forum niet langs komen.
Reputatie 6
Badge +3
Goedemorgen, jammer genoeg is het niet mogelijk om terug te keren naar de oude app omdat we deze niet verder onderhouden en niet meer terug operationeel kan worden gebracht. Heb je de nieuwe app al eens een keertje opnieuw geïnstalleerd?

Reageer