De buurtpolitie ook in Nederland op tv

  • 30 January 2018
  • 3 reacties
  • 234 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal
Lees ik het goed in mijn nieuw tv blad binnenkort ook in nederland op een sbs zender. Afleveringen van de buurtpolitie. Vanaf maandag 12 maart. Echt de moeite waard om zoiets te vermelden als we toch die sbs zender niet kunnen bekijken! Is er al niet genoeg geweld op tv. Ik zal er zeker niet naar kijken. De buurtpolitie... hopelijk komt hier eens een einde aan! Is dat een programma om naar te kijken als je net je avondeten nuttigt? Geroep getier getrek en ander gedoe! Dan nog liever blokken op 1! Ik haat geweld op tv. Q2... vijf... zes... vitaya... ze mogen er uit van mij! Als dat de televisie is van nu weg ermee!
Timm1983

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ik ben fan van de Buurtpolitie. Ik zie er wel altijd een waarschuwing in, wat mij ook zou kunnen overkomen. Het zijn onderwerpen die uit het echte leven gegrepen zijn (Koen werkt bij de politie). Laat voor mij de Buurtpolitie maar gewoon verder doen. Ik bvb hou niet zo van blokken, Ben met zijn flauwe moppen.
Ik leer ook enorm veel van het vele werk dat deze agenten verzetten. Het is natuurlijk mooi ingekleurd door de goede acteurs die de rollen goed neerzetten. Maar toch... zij doen het maar. Groot sociaal engagement...
Reputatie 4
Badge +1
de buurtpolitie is nu geen echt top programma ook, je ziet soms het acteurs gestuntel zodat het echt niet serieus overkomt,
de film was ook ferm amateuristisch,
ze doen hun best maar komt amateuristisch over.
maar kennelijk is er een publiek voor 😛

Reageer