Vraag

Dagelijks herstarten android decoder V6

  • 28 October 2022
  • 9 reacties
  • 126 Bekeken

Reputatie 2

Beste,

Sinds we de  android decoder V6 hebben ter vervanging van een V5C, dienen we vrijwel dagelijks de decoder en vaak ook BBOX te herstarten om naar Pickx via TV te kijken.
Ik zou graag terug een decoder V5C aanvragen, naast bovenstaande probleem, ook omdat onze huidige TV met HDMI aansluiting defect is geraakt, en we nu onze oudere TV met scart aansluiting in de plaats gebruiken.

Alvast dank voor jullie reactie.
Grt Tom


9 reacties

Reputatie 2

Na 18 dagen geen enkel PXM medewerker die hier naar kan kijken. 

We moeten zeer vaak de ganse installatie herstart om Pickx via de decoder laten te werken... 

Ik ga toch eens goed nadenken of waar ik hiervoor betaal het me nog waard is, en niet zal overstappen naar andere aanbieders...

Reputatie 7
Badge +4

@Tom Venken Mijn excuses voor het late antwoord. Ik heb je een nieuwe V5c opgestuurd. Deze zal donderdag bij u thuis geleverd worden. 

Reputatie 2

Dank u!

Reputatie 2

@HadewychT, de swap V5C decoder is goed aangekomen. Echter bij het terug sturen van de vorige decoder heb ik ook de afstandsbediening meegestuurd. Werkt de afstandsbediening van een V6 ook correct met een V5C?

Ik probeerde gisteren de V6 decoder te deactiveren via de het telefoonnummer op de bijlage, maar dit was niet gelukt melde het bandje op het einde. Zal dit nog maals proberen vandaag.

Komen de opnames gemaakt met de V6 ook terecht op de swap V5C?

 

Alvast dank!

Onlangs werd hier nog gemeld door een Proximus medewerker dat de V6 ook werkt voor de V5C.

En lukt het niet als je de V5c aansluit om hem opgestart te krijgen. (tenzij er vroeger al 3 decoders op je lijn geactiveerd stonden/staan)

Opnames die door een andere decoder (zoals de V6) in de cloud opgenomen werden kunnen op de V5C ook bekeken worden.

Reputatie 2

Dank je @Martin 

Ik heb gisteren nog een PXM medewerker aan de lijn gehad om de oude decoder te deactiveren want dat bleef via 0800 99 696 telkens mislukken met een technische foutmelding.

De V6 afstandsbediening is via bepaalde codes gekoppeld aan de V5C. Buiten dat de pauzeren toets niet werkt, werkt deze wel goed. Pauzeren kan nu enkel via 2x op de menu toets te drukken..

De V5C draait hier overigens veel soepeler dan de V6. Geen problemen met afspelen en doorspoelen opnames, en ook opstarten gaat problemenloos. Bij de V6 was dat een echte ramp.

Opnames zijn inderdaad ook beschikbaar.

 

Bedankt!

Aangezien toch niet alle functies correct werken van je v6 afstandsbediening  op de V5C kunnen de Proximus forummedewerkers (moderatoren) altijd beslissen om een V5C afstandsbediening op te sturen via Bpost.

Reputatie 5
Badge +2

@Tom Venken Nieuwe remote is onderweg. Kan vanaf morgen geleverd worden.

Reputatie 2

@Michael V @Martin @HadewychT  bedankt voor de ondersteuning. Met de v5 remote zal dan alles in orde komen. Tnx en grts

Reageer