Vraag

Crime & Investigation bij Proximus TV?

  • 14 January 2021
  • 8 reacties
  • 1339 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties

Het broertje van History, Crime & Investigation, komt vanaf 18 januari opnieuw in Vlaanderen bij Telenet. Het is een true crimezender met Nederlandstalige ondertitels die al zeer lang in Nederland uitgezonden wordt:

 

 

Kan deze zender ook bij Proximus komen in Family NL bv?

 

Mvg


8 reacties

Hoop dit ook.

Daar bestaat ook een eigen Franstalige versie van.

Reputatie 7
Badge +5

@Tien Ik heb dit eens nagevraagd en wij hebben 1 zender voor onze NL en FR klanten die exact dezelfde content voorziet. 

NL: Discovery ID

FR: Crime district

Beide zenders vallen onder de Family optie. 

Reputatie 5
Badge +2

@Tien Ik heb dit eens nagevraagd en wij hebben 1 zender voor onze NL en FR klanten die exact dezelfde content voorziet. 

NL: Discovery ID

FR: Crime district

Beide zenders vallen onder de Family optie. 

@DaisyS  Crime District is zelfs in HD met TV Replay én online te bekijken. Geen van deze gevallen is bij Discovery ID: upscale SD, geen TV Replay en enkel via de decoder te bekijken. Nochtans zegt de website dat alle Family-zenders online kunnen bekeken worden.

 

Crime & Investigation zou een goede toevoeging zijn en het is een zender die Proximus zonder problemen kan toevoegen (beschikbaar voor Vlaams publiek en onderhandelbaar). Het Family NL-pakket is tot hier toe alleen maar afgebouwd, terwijl bij elke verdwijnende zender in Family FR er direct een vervanger is. En nee, dat hoeft niet dezelfde content te zijn. 

 

 

Reputatie 7
Badge +5

@Tien Ik zal je feedback doorgeven aan de desbetreffende collega’s. 

Ik krijg play crime niet op mijn Proximus als ik n 62 ingeef springt hij ineens op 70 dus onder n 62 geen zender …



Doe eens

Instellingen/support/Zenderinfo ophalen

Ik krijg play crime niet op mijn Proximus als ik n 62 ingeef springt hij ineens op 70 dus onder n 62 geen zender …

@Hildaroose Als je de zenders vroeger al van volgorde veranderd hebt kan het inderdaad zijn dat je die op een ander kanaal moet gaan zoeken, je kan die ook gemakkelijk terugvinden door te scrollen in de lijst met zenders → hier  ,  bij mij was die ook niet op het normale kanaal 62 terug te vinden.

Reputatie 4
Badge +1

Discovery ID zit in BASIS PAKKET bij andere provider ...TELENET !

 

Reageer