Beantwoord

Corona cadeau van Proximus? Movies & Series zender en Studio 100 Hits staan open

  • 13 March 2020
  • 63 reacties
  • 4566 Bekeken

Reputatie 7
Badge +2

Net gemerkt dat Movies & Series en Studio 100 Hits open staan. Cadeautje van Proximus om de Coronadagen door te komen?

icon

Beste antwoord door Martin 13 March 2020, 20:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

63 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Dus eigenlijk bellen we 24/7 zoals in de daluren ( gratis van 17u tot 8u) inclusief de connectiekost gratis per gesprek. Tot 31/3

Of heb ik het verkeerd?

of het nu tijdens dal of piekuren is maakt niet uit, die zijn gratis als je belt naar vaste nummers

Reputatie 5
Badge +3

Dus ook geen connectiekost per gesprek, nu betaal ik deze en bel dan ook onbeperkt in tijd. Vanaf 17u is het dan volledig gratis.

volgens ik begrepen heb zou er geen connectiekost zijn tijdens die periode, tenzij er morgen iemand van proximus morgen mij hier tegenspreekt, en dan zijn we ook voor de volle 100% zeker.

Reputatie 5
Badge +3

Idd tis da wat ik wou weten. Nu bel ik al onbeperkt in tijd maar betaal enkel de connectie van 0,82 €. tot 17u.

@Proximus
Al de artikels doe al verschenen zijn op de proximus site en op het forum enz.  heeft men het nooit over de connectie kost, wel altijd “onbeperkt bellen”, maar men zegt niet onbeperkt gratis  bellen, dus het inderdaad totaal niet duidelijk of de connectie kost wegvalt ook ? 

Reputatie 7
Badge +3

volgens ik begrepen heb zou er geen connectiekost zijn tijdens die periode, tenzij er morgen iemand van proximus morgen mij hier tegenspreekt, en dan zijn we ook voor de volle 100% zeker.


het is inderdaad onbeperkt gratis bellen naar vaste lijnen en mobiele nummers.

 

Geert

@GeertC Dit werd toch niet gecommuniceerd het was toch bellen naar vaste lijn (met vaste of mobiele telefoon) dat gratis was, is het het bellen naar mobiele nummers nu ook gratis ?

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb een vaste telefoon gekoppeld aan mijn familus pack, gratis bellen na 17u tot 8u en op weekends en feestdagen, vanaf 8u betaal ik een connectiekost van 0.82 € en bel gratis en onbeperkt in tijd naar vaste lijnen en mobiele nummers beperkt tot 1000 min p/maand.

Dus ik ga ervan uit dat tot 31/3 die connectie ook gratis is, toch?

 

Reputatie 7
Badge +3

@GeertC Dit werd toch niet gecommuniceerd het was toch bellen naar vaste lijn (met vaste of mobiele telefoon) dat gratis was, is het het bellen naar mobiele nummers nu ook gratis ?


Hallo Martin, ik vraag het even na voor de zekerheid, omdat ik geen foute info wel melden.. voor ons is het ook allemaal heel intens.

hou je op de hoogte

Reputatie 7
Badge +3

@GeertC Dit werd toch niet gecommuniceerd het was toch bellen naar vaste lijn (met vaste of mobiele telefoon) dat gratis was, is het het bellen naar mobiele nummers nu ook gratis ?

@GeertC Dit werd toch niet gecommuniceerd het was toch bellen naar vaste lijn (met vaste of mobiele telefoon) dat gratis was, is het het bellen naar mobiele nummers nu ook gratis ?


Hallo Martin,

Het is dus voor alle klanten die vaste telefoon hebben of een telefoon in een pack. Het gaat over onbeperkt bellen naar vaste lijnen en onbeperkt bellen van mobiele nummers (in België of binnen de EU) naar vaste nummers in België. Het geldt niet voor oproepen naar speciale nummers (07x, 09xx behalve oproepen van en naar de phonemail service)

· De oproepen vanaf 14/03 00h00 tot 31/03 23h59 worden niet aangerekend op de factuur van april

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximus_helps/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/proximus-helpt.html

 

Geert

 

 

Reputatie 5
Badge +3

OK laat maar mijn vraag blijft onbeantwoord😬

TUI: Online corona dashboard > 
https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6

en 

https://www.bing.com/covid

Reputatie 6
Badge +3

@jdm_01 : Het zou heel straf zijn moest Proximus toch nog connectiekosten aanreken in de piekuren. Want iedere abonnee kan in de daluren gratis bellen zelf zonder Corona virus. Anders houd het geen steek om dit te vermelden voor zowel bellen naar GSM of een andere vaste lijn in hun nieuwsbericht. Maar ik begrijp uw reactie volkomen. Maar uit GeertC zijn uitleg spreekt hij van de periode 14/03 00h00 tot 31/03 23h59. Dus zou het gratis moeten zijn wanneer je met je vaste lijn belt naar een andere vaste lijn of via GSM naar een vaste lijn, zo staat het toch in de voetnoten omschreven. Maar wacht voor de zekerheid op een echte bevestiging.

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb al lange tijd een abonnement waarmee ik na 17 uur gratis kan bellen, daar zijn nooit connectiekosten geweest. Dat zal nu ook zo zijn zeker.

inderdaad en daarom dat ik het in eerste instantie ook in mijn vorige post aangehaald heb > 

volgens ik begrepen heb zou er geen connectiekost zijn tijdens die periode, tenzij er morgen iemand van proximus mij hier tegenspreekt, en dan zijn we ook voor de volle 100% zeker.

 

Reputatie 5
Badge +3

@Cvanloon, idd na 17u valt die kost weg, maar vanaf 8u tot 17u betaal ik per gesprek een connectiekost van € 0,82 met een gratis verbruik onbeperkt in tijd. (pack familus)

Weekends en FD helemaal gratis. Situatie van voor de corona crisis.

 

 

 

Ja we blijven inderdaad in rondjes draaien en daar kunnen we maar aan uit geraken als we een officieel bevestiging krijgen van proximus dat er geen connectiekost isin de corona periode !

Misschien een domme vraag, maar wat houdt die tijdelijkegratis movies & series in? Is dat gewoon dat ene kanaal (13) dat nu open staat? Want ik heb geen passen als ik naar mijn account ga.

Reputatie 3
Badge

Dat kanaal staat gewoon open, hoor.

Ja, maar dat is net mijn vraag: is ‘movies & series’ gewoon dat ene kanaal? Niet meer dan dat? On demand dingen of zo? 

via menu knop van remote > films & series > ok klikken
en in die lijst (waar kan in scrollen) “movies en series” zie alles wat open staat/ kunnen bekeken worden.

Reputatie 7
Badge +1

@Martin Hoe zit het eigenlijk met PX klanten die een prepaid hebben. Kunnen die ook gratis bellen. Zou wel moeten vindt ik.Heb er een van Orange maar gewoon betalen 🥺 Heb dit vandaag gemerkt 🤨

nee voor prepaid proximus klanten geldt dit ook niet! 
(mijn pa, heeft dit als antwoord gekregen van iemand van proximus)

Of ze zouden nog een geste moeten moeten doen!

 

Nochtans staat er :
Klanten krijgen de mogelijkheid om onbeperkt en 24/7 te bellen van een vaste lijn of mobiele telefoon naar een vaste lijn in België.

Reputatie 7
Badge +1

@Martin Je hebt gelijk PX moet dit doen als geste. Kom PX 👏😉🤗🔝