Beantwoord

Corona cadeau van Proximus? Movies & Series zender en Studio 100 Hits staan open

  • 13 March 2020
  • 63 reacties
  • 4566 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

63 reacties

Ja dat is wat mijn pa als antwoord gekregen heeft van proximus maar afhankelijk waar je gaat kijken op hun site is het minder duidelijk!

en daarom dat ik ook er bijgevoegd heb in één van mijn vorige posten dat Proximus op dit gebied nog zou kunnen een geste doen.

als je nog op een adsl lijn en aansluiten op VDSL blijkbaar niet mogelijk is, dan zal je inderdaad maar een trage snelheid halen.

Heb je al eens gekeken wat de http://proximus.be/internetsnelheid  geeft als resultaat wat proximus je kan bieden als internetsnelheid?

Proximus zou eventueel kunnen uitvissen of het plaatsen van een 4G gateway bij u mogelijk is waardoor je zo’n 20 Mbps zou kunnen halen.

Movies en Series (kanaal 13) geeft enkel Franse films en series (niet ondertiteld)

Kan dit aangepast worden, aub ? We wonen in De Pinte (tegen Gent) en hebben dus geen boodschap aan de Waalse versie.

bedankt !

als je kijkt naar M&S druk dan eens op de OK knop van de remote en controleer eens hoe de ondertiteling ingesteld staat.

Nee geen ondertitels mogelijk met de ok knop op kanaal 13

het is frans gesproken en de titels en beschrijvingen zijn enkel frans

hoe staan de instellingen ingesteld als je kijkt via remote naar 

MENU > INSTELLINGEN(tandwieltje) > MIJN VOORKEUREN > Gesproken taal en ondertitels

Staat gewoon op nl en is dus ok

 

kanaal 13 geeft een Franse versie, met Franse beschrijvingen en Franse titels. Haast geen Engelse titels, en idem op proximus app (zie bijvoegsel)

 

hebben we de Waalse versie gekregen of zit er ook ergens een Vlaamse zender op een ander nummer dan 13?

 

Reputatie 7
Badge +1

Zag in MyProximus dat mijn belminuten nog steeds op 300 minuten staat. Dacht dat het deze maand onbeperkt is. Hoe zit het nu eigenlijk 🤔🤗😉

Reputatie 6
Badge +2

Zo zou het moeten zijn :https://www.proximus.be/en/id_b_cr_proximus_helps/personal/blog/news/be-the-first-to-know/proximus-helps.html?v1=shorturl&v6=proximushelps 

Zag in MyProximus dat mijn belminuten nog steeds op 300 minuten staat. Dacht dat het deze maand onbeperkt is. Hoe zit het nu eigenlijk 🤔🤗😉

Dit kan toch als ze niks van je belminuten afnemen als je belt naar een vast nummer dan is het toch oké, nee ?

OK, bedankt Martin. De NL versie zat inderdaad achterin de lijst verscholen…. Geen idee waarom kanaal 13 bij mij de franse versie was maar nu kan ik weer verder.

nog een prettige dag !

staat er bij van mobiel naar vast gratis, (maar niet voor prepaid).

Onbeperkt bellen van mobiele nummers (in België of binnen de EU5) naar vaste nummers in België. Alleen gebruik voor persoonlijke doeleinden conform de algemene voorwaarden van Proximus. Niet geldig voor oproepen naar speciale nummers (07x, 09xx, behalve oproepen van en naar de PhoneMail-service) 10 GB bovenop het surfvolume inbegrepen in uw mobiel abonnement. Geldig in België en EU*5. Buiten de EU*5 betaalt u per MB. Tarieven verschillen per land. Zie hier de tarieven.

*5 ) Landen waarvoor de gratis oproepen van Mobiele nummers naar vaste lijnen en de 10 GB mobiele data van toepassing zijn: Åland-eilanden (Finland), Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Frans-Guyana, Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe (Franse Antillen), Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Martinique (Franse Antillen), Mayotte, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Réunion, Roemenië, Saint-Barthélemy (Franse Antillen), Sint-Maarten (Franse Antillen), Slovakije, Slovenië, Spanje, Tsjechische Republiek, Verenigd Koninkrijk en Zweden + IJsland, Liechtenstein, Noorwegen.

Reputatie 5
Badge +3

Dus eigenlijk bellen we 24/7 zoals in de daluren ( gratis van 17u tot 8u) inclusief de connectiekost gratis per gesprek. Tot 31/3

Of heb ik het verkeerd?