Net gemerkt dat Movies & Series en Studio 100 Hits open staan. Cadeautje van Proximus om de Coronadagen door te komen?
uw vraag: er wordt geen connectiekost aangerekend
onderstaande is voor verbetering vatbaar (uiteraard tot 31/03/20 blijft van toepassing)
https://www.proximus.com/nl/news/20200313-covid-19-proximus-offers-customers-stay-connected.html
- Postpaid klanten krijgen de mogelijkheid om gratis onbeperkt en 24/7 te bellen van een vaste lijn of mobiele telefoon naar een vaste lijn in België.
- Postpaid klanten kunnen gebruikmaken van een onbeperkt downloadvolume via hun vaste internetverbinding thuis. Zakelijke klanten zullen dezelfde voordelen genieten.te schrappen zie punt 5
- Alle residentiële klanten met mobiele postpaid krijgen een data-optie van 10 Gb die ze in deze periode kunnen gebruiken. Zo kunnen ze zonder zorgen surfen, terwijl tegelijkertijd een optimale netwerkkwaliteit voor iedereen gegarandeerd blijft in deze cruciale periode.
- Alle TV-klanten kunnen zich in deze moeilijke tijden ontspannen dankzij gratis toegang tot de kanalen Movies & Series, Studio 100 hits Pickx Live, en dat op alle schermen via het platform Proximus Pickx.
- Voor zakelijke klanten zijn dezelfde voordelen van toepassing, zowel voor vaste en mobiele spraakdiensten als voor vast internet. Wat mobiel internet betreft, zal Proximus zijn mobiele klanten met professionele tariefplannen geen kosten aanrekenen voor dataverkeer buiten hun bundel.
Because we want to be united with our customers in the current context and to allow everyone to stay connected, we have put in place exceptional measures and decided to offer: #COVID19BE (1/3)
The possibility to make unlimited calls to landlines
Unlimited use of their internet connection at home
An increase in their mobile data volume
Free access to the Movies and Series channel for all TV customers (2/3)
... starting tomorrow and until March 31st included.
More information on all the practical arrangements will be communicated very shortly on https://t.co/DtX3rqpvlA (3/3)
thanks Martin
misschien best het gesloten topic van
Coronavirus: de maatregelen van Proximus
Hier staat wel iets anders …
Aan al onze mobiele klanten (met uitzondering van de prepaidklanten) bieden we ongelimiteerd bellen naar vaste lijnen en ook 10GB gratis mobiele data.
Pas een e-mail in mijn mailbox ontvangen hieromtrent, dus zonder tegenbericht @Proximus vemoed ik dat dit van toepassing is/blijft ...
Ja dat is wat mijn pa als antwoord gekregen heeft van proximus maar afhankelijk waar je gaat kijken op hun site is het minder duidelijk!
en daarom dat ik ook er bijgevoegd heb in één van mijn vorige posten dat Proximus op dit gebied nog zou kunnen een geste doen.
Movies en Series (kanaal 13) geeft enkel Franse films en series (niet ondertiteld)
Kan dit aangepast worden, aub ? We wonen in De Pinte (tegen Gent) en hebben dus geen boodschap aan de Waalse versie.
bedankt !
als je kijkt naar M&S druk dan eens op de OK knop van de remote en controleer eens hoe de ondertiteling ingesteld staat.
Nee geen ondertitels mogelijk met de ok knop op kanaal 13
het is frans gesproken en de titels en beschrijvingen zijn enkel frans
hoe staan de instellingen ingesteld als je kijkt via remote naar
MENU > INSTELLINGEN(tandwieltje) > MIJN VOORKEUREN > Gesproken taal en ondertitels
Staat gewoon op nl en is dus ok
kanaal 13 geeft een Franse versie, met Franse beschrijvingen en Franse titels. Haast geen Engelse titels, en idem op proximus app (zie bijvoegsel)
hebben we de Waalse versie gekregen of zit er ook ergens een Vlaamse zender op een ander nummer dan 13?
Zou het te maken kunnen hebben met dit: ‘‘All Stars’ en ‘All Stars & Sports’ te lezen op proximus .com. ?
Zijn nieuwe bundels van Proximus
Zag in MyProximus dat mijn belminuten nog steeds op 300 minuten staat. Dacht dat het deze maand onbeperkt is. Hoe zit het nu eigenlijk
Dit kan toch als ze niks van je belminuten afnemen als je belt naar een vast nummer dan is het toch oké, nee ?
Ook interessant om te weten: je kan de films/series van de afgelopen 36 uur via de TV-gids on demand bekijken. Voor wie in Brussel woont krijg je ook de Franstalige M&S zender erbij.
En wat met een all sports bundel van 16.99 euro? Deze maand geen live voetbal meer, wordt dit in mindering gebracht?
mvg
Dat zal wel niet, je kunt dat abonnement opzeggen. En later opnieuw starten. Maar of dat veel helpt?
Of dat veel helpt? hoe bedoel je?
Ik denk dat Proximus het zich al beklaagd heeft
Of dat veel helpt? hoe bedoel je?
Ik bedoel dat de winst die je maakt door het opzeggen van uw sportabonnement en het later terug activeren zal afhangen van hoe lang het duurt vooraleer het voetbal terug start hé. Vandaag zeggen de virologen meestal dat ze niet echt weten wanneer het virus zal stoppen, er was Prof Van Ranst die hoopte op 15 mei. Wanneer herbegint de competitie dan? Misschien wordt niet alles gespeeld. Er zijn veel dingen onduidelijk, maar zo gaat dat nu eenmaal.
En als je het vandaag stopt moet je misschien de ganse maand maart nog betalen, dat kunnen enkel de mensen van Proximus maandag zeggen.
13. Aansprakelijkheid van Proximus 13.1. Proximus is slechts aansprakelijk indien de Klant kan aantonen dat Proximus een grove contractuele fout heeft begaan, in geval van bedrog of indien Proximus een verbintenis niet is nagekomen die een hoofdprestatie van de Overeenkomst vormt.
13.3. Wanneer de Dienst door een derde partij wordt gebruikt om een dienst aan de Klant te leveren, valt deze onder de verantwoordelijkheid van de derde partij en niet van Proximus. De derde dienstverlener kan vereisen dat de Klant aanvullende algemene voorwaarden aanvaardt en/of een vergoeding betaalt voor het gebruik van zijn dienst. Deze aanvullende algemene voorwaarden zijn van toepassing tussen de Klant en de derde partij. Proximus is een derde partij in een dergelijke contractuele relatie.
Het volgende staat in de bijkomende voorwaarden voor digitale televisie:
3. Aansprakelijkheid van Proximus
3.1 Proximus draagt geen enkele aansprakelijkheid voor de producten en diensten van derden, noch voor de opvolging of facturatie ervan na verkoop. Proximus heeft geen enkele invloed op de content van derden en biedt bijgevolg geen enkele garantie aangaande de kwaliteit of wettigheid van deze content.
3.2 De Klant die één van de specifieke abonnementen met betrekking tot sport heeft genomen, erkent dat Proximus niet verantwoordelijk kan zijn voor het afgelasten of het uitstel van een wedstrijd. Indien de afgelaste of uitgestelde wedstrijd door de Klant werd besteld via ‘Pay Per View’, zal Proximus deze bestelling terugbetalen aan de Klant. Indien de afgelaste wedstrijd door de Klant werd besteld als onderdeel van een abonnementsformule (anders dan ‘Pay Per View’), wordt de Klant niet terugbetaald. ‘Pay Per View’ biedt de Klant de mogelijkheid om, in real time, naar een uitzending te kijken door enkel voor de toegang hiervoor te betalen.
Dat zijn inderdaad de kleine letterkes die niemand ooit leest, maar ze zijn er overal. Maar Proximus kan er ook niet veel aan doen dat er nu geen voetbal is.
Zag in MyProximus dat ik 10 GB aan volume bij mijn GSM abo heb gekregen. Bedankt maar wel heelveel Onbeperkt bellen is dit dan ook van de vaste telefoon de hele dag door of alleen van de GSM. Zijn genoeg ouderen thuis met een vaste lijn. Eigenlijk zou PX dit voor altijd moeten doen zou super zijn
als je nog op een adsl lijn en aansluiten op VDSL blijkbaar niet mogelijk is, dan zal je inderdaad maar een trage snelheid halen.
Heb je al eens gekeken wat de http://proximus.be/internetsnelheid geeft als resultaat wat proximus je kan bieden als internetsnelheid?
Proximus zou eventueel kunnen uitvissen of het plaatsen van een 4G gateway bij u mogelijk is waardoor je zo’n 20 Mbps zou kunnen halen.
Zag in MyProximus dat mijn belminuten nog steeds op 300 minuten staat. Dacht dat het deze maand onbeperkt is. Hoe zit het nu eigenlijk
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.