Beantwoord

Corona cadeau van Proximus? Movies & Series zender en Studio 100 Hits staan open

  • 13 March 2020
  • 63 reacties
  • 4566 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

63 reacties

Ben curieus of klanten die het movies &series pack hebben voor deze "gratis" periode een creditnota krijgen.

Reputatie 7
Badge +2

Ben curieus of klanten die het movies &series pack hebben voor deze "gratis" periode een creditnota krijgen.

Vermoedelijk niet, maar misschien zijn dat ook heeeeeel weining klanten. PX maakt nl. nooit bekend hoeveel mensen zo’n pakket hebben.

 

Reputatie 7
Badge +1

Zag in MyProximus dat ik 10 GB aan volume  bij mijn GSM abo heb gekregen. Bedankt maar wel heelveel 🤔 Onbeperkt bellen is dit dan ook van de vaste telefoon de hele dag door of alleen van de GSM. Zijn genoeg ouderen thuis met een vaste lijn. Eigenlijk zou PX dit voor altijd moeten doen zou super zijn 🤗👏

Reputatie 6
Badge +3

@jdm_01 : Het zou heel straf zijn moest Proximus toch nog connectiekosten aanreken in de piekuren. Want iedere abonnee kan in de daluren gratis bellen zelf zonder Corona virus. Anders houd het geen steek om dit te vermelden voor zowel bellen naar GSM of een andere vaste lijn in hun nieuwsbericht. Maar ik begrijp uw reactie volkomen. Maar uit GeertC zijn uitleg spreekt hij van de periode 14/03 00h00 tot 31/03 23h59. Dus zou het gratis moeten zijn wanneer je met je vaste lijn belt naar een andere vaste lijn of via GSM naar een vaste lijn, zo staat het toch in de voetnoten omschreven. Maar wacht voor de zekerheid op een echte bevestiging.

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb al lange tijd een abonnement waarmee ik na 17 uur gratis kan bellen, daar zijn nooit connectiekosten geweest. Dat zal nu ook zo zijn zeker.

inderdaad en daarom dat ik het in eerste instantie ook in mijn vorige post aangehaald heb > 

volgens ik begrepen heb zou er geen connectiekost zijn tijdens die periode, tenzij er morgen iemand van proximus mij hier tegenspreekt, en dan zijn we ook voor de volle 100% zeker.

 

Reputatie 5
Badge +3

@Cvanloon, idd na 17u valt die kost weg, maar vanaf 8u tot 17u betaal ik per gesprek een connectiekost van € 0,82 met een gratis verbruik onbeperkt in tijd. (pack familus)

Weekends en FD helemaal gratis. Situatie van voor de corona crisis.

 

 

 

Ja we blijven inderdaad in rondjes draaien en daar kunnen we maar aan uit geraken als we een officieel bevestiging krijgen van proximus dat er geen connectiekost isin de corona periode !

Misschien een domme vraag, maar wat houdt die tijdelijkegratis movies & series in? Is dat gewoon dat ene kanaal (13) dat nu open staat? Want ik heb geen passen als ik naar mijn account ga.

Reputatie 3
Badge

Dat kanaal staat gewoon open, hoor.

Ja, maar dat is net mijn vraag: is ‘movies & series’ gewoon dat ene kanaal? Niet meer dan dat? On demand dingen of zo? 

Reputatie 7
Badge +2

Ook interessant om te weten: je kan de films/series van de afgelopen 36 uur via de TV-gids on demand bekijken. Voor wie in Brussel woont krijg je ook de Franstalige M&S zender erbij.

Reputatie 5
Badge +3

En wat met een all sports bundel van 16.99 euro? Deze maand geen live voetbal meer, wordt dit in mindering gebracht?

 

mvg

via menu knop van remote > films & series > ok klikken
en in die lijst (waar kan in scrollen) “movies en series” zie alles wat open staat/ kunnen bekeken worden.

Reputatie 6
Badge +2

Dat zal wel niet, je kunt dat abonnement opzeggen. En later opnieuw starten. Maar of dat veel helpt?

Reputatie 5
Badge +3

Of dat veel helpt? hoe bedoel je?

 

Ik denk dat Proximus het zich al beklaagd heeft :relaxed:

Reputatie 6
Badge +2

Of dat veel helpt? hoe bedoel je?

 

Ik bedoel dat de winst die je maakt door het opzeggen van uw sportabonnement en het later terug activeren zal afhangen van hoe lang het duurt vooraleer het voetbal terug start hé. Vandaag zeggen de virologen meestal dat ze niet echt weten wanneer het virus zal stoppen, er was Prof Van Ranst die hoopte op 15 mei. Wanneer herbegint de competitie dan?  Misschien wordt niet alles gespeeld. Er zijn veel dingen onduidelijk, maar zo gaat dat nu eenmaal. 

En als je het vandaag stopt moet je misschien de ganse maand maart nog betalen, dat kunnen enkel de mensen van Proximus maandag zeggen. 

 

 

Reputatie 7
Badge +1

@Martin Hoe zit het eigenlijk met PX klanten die een prepaid hebben. Kunnen die ook gratis bellen. Zou wel moeten vindt ik.Heb er een van Orange maar gewoon betalen 🥺 Heb dit vandaag gemerkt 🤨

Reputatie 7
Badge +1

@Martin Je hebt gelijk PX moet dit doen als geste. Kom PX 👏😉🤗🔝

Reputatie 7
Badge +4

@jdm_01

uw vraag: er wordt geen connectiekost aangerekend

@proximus

onderstaande is voor verbetering vatbaar (uiteraard tot 31/03/20 blijft van toepassing)

https://www.proximus.com/nl/news/20200313-covid-19-proximus-offers-customers-stay-connected.html

  1. Postpaid klanten krijgen de mogelijkheid om gratis onbeperkt en 24/7 te bellen van een vaste lijn of mobiele telefoon naar een vaste lijn in België.
  2.  Postpaid klanten kunnen gebruikmaken van een onbeperkt downloadvolume via hun vaste internetverbinding thuis. Zakelijke klanten zullen dezelfde voordelen genieten.te schrappen zie punt 5
  3. Alle residentiële klanten met mobiele postpaid krijgen een data-optie van 10 Gb die ze in deze periode kunnen gebruiken. Zo kunnen ze zonder zorgen surfen, terwijl tegelijkertijd een optimale netwerkkwaliteit voor iedereen gegarandeerd blijft in deze cruciale periode.
  4. Alle TV-klanten kunnen zich in deze moeilijke tijden ontspannen dankzij gratis toegang tot de kanalen Movies & Series, Studio 100 hits Pickx Live, en dat op alle schermen via het platform Proximus Pickx.
  5. Voor zakelijke klanten zijn dezelfde voordelen van toepassing, zowel voor vaste en mobiele spraakdiensten als voor vast internet. Wat mobiel internet betreft, zal Proximus zijn mobiele klanten met professionele tariefplannen geen kosten aanrekenen voor dataverkeer buiten hun bundel.
Reputatie 6
Badge +3

@jdm_01 : Ik vrees van niet. Aangezien het volgende in hun algemene voorwaarden staat:

 

13. Aansprakelijkheid van Proximus 13.1. Proximus is slechts aansprakelijk indien de Klant kan aantonen dat Proximus een grove contractuele fout heeft begaan, in geval van bedrog of indien Proximus een verbintenis niet is nagekomen die een hoofdprestatie van de Overeenkomst vormt.

 

13.3. Wanneer de Dienst door een derde partij wordt gebruikt om een dienst aan de Klant te leveren, valt deze onder de verantwoordelijkheid van de derde partij en niet van Proximus. De derde dienstverlener kan vereisen dat de Klant aanvullende algemene voorwaarden aanvaardt en/of een vergoeding betaalt voor het gebruik van zijn dienst. Deze aanvullende algemene voorwaarden zijn van toepassing tussen de Klant en de derde partij. Proximus is een derde partij in een dergelijke contractuele relatie.

 

Het volgende staat in de bijkomende voorwaarden voor digitale televisie:

 

3. Aansprakelijkheid van Proximus

3.1 Proximus draagt geen enkele aansprakelijkheid voor de producten en diensten van derden, noch voor de opvolging of facturatie ervan na verkoop. Proximus heeft geen enkele invloed op de content van derden en biedt bijgevolg geen enkele garantie aangaande de kwaliteit of wettigheid van deze content.

3.2 De Klant die één van de specifieke abonnementen met betrekking tot sport heeft genomen, erkent dat Proximus niet verantwoordelijk kan zijn voor het afgelasten of het uitstel van een wedstrijd. Indien de afgelaste of uitgestelde wedstrijd door de Klant werd besteld via ‘Pay Per View’, zal Proximus deze bestelling terugbetalen aan de Klant. Indien de afgelaste wedstrijd door de Klant werd besteld als onderdeel van een abonnementsformule (anders dan ‘Pay Per View’), wordt de Klant niet terugbetaald. ‘Pay Per View’ biedt de Klant de mogelijkheid om, in real time, naar een uitzending te kijken door enkel voor de toegang hiervoor te betalen.

Reputatie 6
Badge +2

Dat zijn inderdaad de kleine letterkes die niemand ooit leest, maar ze zijn er overal. Maar Proximus kan er ook niet veel aan doen dat er nu geen voetbal is. 

Reputatie 7
Badge +4

thanks Martin

@proximus

misschien best het gesloten topic van @Maximec  aanvullen/aanpassen (voor de duidelijkheid)

Coronavirus: de maatregelen van Proximus

Reputatie 7
Badge +4

@Martin

Hier staat wel iets anders …

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximus_helps/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/proximus-helpt.html

Aan al onze mobiele klanten (met uitzondering van de prepaidklanten) bieden we ongelimiteerd bellen naar vaste lijnen en ook 10GB gratis mobiele data.

Pas een e-mail in mijn mailbox ontvangen hieromtrent, dus zonder tegenbericht @Proximus vemoed ik dat dit van toepassing is/blijft ...