Net gemerkt dat Movies & Series en Studio 100 Hits open staan. Cadeautje van Proximus om de Coronadagen door te komen?
TUI: Online corona dashboard >
https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6
en
OK laat maar mijn vraag blijft onbeantwoord
Hallo Martin,
Het is dus voor alle klanten die vaste telefoon hebben of een telefoon in een pack. Het gaat over onbeperkt bellen naar vaste lijnen en onbeperkt bellen van mobiele nummers (in België of binnen de EU) naar vaste nummers in België. Het geldt niet voor oproepen naar speciale nummers (07x, 09xx behalve oproepen van en naar de phonemail service)
· De oproepen vanaf 14/03 00h00 tot 31/03 23h59 worden niet aangerekend op de factuur van april
Geert
Hallo Martin, ik vraag het even na voor de zekerheid, omdat ik geen foute info wel melden.. voor ons is het ook allemaal heel intens.
hou je op de hoogte
Ik heb een vaste telefoon gekoppeld aan mijn familus pack, gratis bellen na 17u tot 8u en op weekends en feestdagen, vanaf 8u betaal ik een connectiekost van 0.82 € en bel gratis en onbeperkt in tijd naar vaste lijnen en mobiele nummers beperkt tot 1000 min p/maand.
Dus ik ga ervan uit dat tot 31/3 die connectie ook gratis is, toch?
volgens ik begrepen heb zou er geen connectiekost zijn tijdens die periode, tenzij er morgen iemand van proximus morgen mij hier tegenspreekt, en dan zijn we ook voor de volle 100% zeker.
het is inderdaad onbeperkt gratis bellen naar vaste lijnen en mobiele nummers.
Geert
@Proximus
Al de artikels doe al verschenen zijn op de proximus site en op het forum enz. heeft men het nooit over de connectie kost, wel altijd “onbeperkt bellen”, maar men zegt niet onbeperkt gratis bellen, dus het inderdaad totaal niet duidelijk of de connectie kost wegvalt ook ?
Idd tis da wat ik wou weten. Nu bel ik al onbeperkt in tijd maar betaal enkel de connectie van 0,82 €. tot 17u.
volgens ik begrepen heb zou er geen connectiekost zijn tijdens die periode, tenzij er morgen iemand van proximus morgen mij hier tegenspreekt, en dan zijn we ook voor de volle 100% zeker.
Dus ook geen connectiekost per gesprek, nu betaal ik deze en bel dan ook onbeperkt in tijd. Vanaf 17u is het dan volledig gratis.
of het nu tijdens dal of piekuren is maakt niet uit, die zijn gratis als je belt naar vaste nummers
Dus eigenlijk bellen we 24/7 zoals in de daluren ( gratis van 17u tot 8u) inclusief de connectiekost gratis per gesprek. Tot 31/3
Of heb ik het verkeerd?
staat er bij van mobiel naar vast gratis, (maar niet voor prepaid).
Onbeperkt bellen van mobiele nummers (in België of binnen de EU5) naar vaste nummers in België. Alleen gebruik voor persoonlijke doeleinden conform de algemene voorwaarden van Proximus. Niet geldig voor oproepen naar speciale nummers (07x, 09xx, behalve oproepen van en naar de PhoneMail-service) 10 GB bovenop het surfvolume inbegrepen in uw mobiel abonnement. Geldig in België en EU*5. Buiten de EU*5 betaalt u per MB. Tarieven verschillen per land. Zie hier de tarieven.
*5 ) Landen waarvoor de gratis oproepen van Mobiele nummers naar vaste lijnen en de 10 GB mobiele data van toepassing zijn: Åland-eilanden (Finland), Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Frans-Guyana, Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe (Franse Antillen), Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Martinique (Franse Antillen), Mayotte, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Réunion, Roemenië, Saint-Barthélemy (Franse Antillen), Sint-Maarten (Franse Antillen), Slovakije, Slovenië, Spanje, Tsjechische Republiek, Verenigd Koninkrijk en Zweden + IJsland, Liechtenstein, Noorwegen.
Antoon dacht dat Proximus daar “onbeperkt” zou zetten, maar dat zal wel niet hé. Maar bellen met een vast toestel naar een vast toestel is onbeperkt gratis tot het einde van de maand en lees eens onder welke voorwaarden. Maar ik denk niet ze uw abonnement gaan aanpassen. Maar ze gaan uw minuten boven de 300 in maart niet factureren. Anders reklameren hé.
Zag in MyProximus dat mijn belminuten nog steeds op 300 minuten staat. Dacht dat het deze maand onbeperkt is. Hoe zit het nu eigenlijk
Dit kan toch als ze niks van je belminuten afnemen als je belt naar een vast nummer dan is het toch oké, nee ?
Zo zou het moeten zijn :https://www.proximus.be/en/id_b_cr_proximus_helps/personal/blog/news/be-the-first-to-know/proximus-helps.html?v1=shorturl&v6=proximushelps
Zag in MyProximus dat mijn belminuten nog steeds op 300 minuten staat. Dacht dat het deze maand onbeperkt is. Hoe zit het nu eigenlijk
als je nog op een adsl lijn en aansluiten op VDSL blijkbaar niet mogelijk is, dan zal je inderdaad maar een trage snelheid halen.
Heb je al eens gekeken wat de http://proximus.be/internetsnelheid geeft als resultaat wat proximus je kan bieden als internetsnelheid?
Proximus zou eventueel kunnen uitvissen of het plaatsen van een 4G gateway bij u mogelijk is waardoor je zo’n 20 Mbps zou kunnen halen.
Ik vind al die inspanningen allemaal goed en wel mocht dit naar behoren werken.
We zijn al vele jaren klant bij Proximus , Belgacom ,Rtt ( 2 smartphones , televisie ,vaste lijn )
Na jaren en jaren smeken is ons internet nog altijd zo traag als een slak !!
Nu word mijn echtgenoot naar aanleiding van Covit 19 door de werkgever gevraagd om van thuis uit te werken .
Hij wou dus zaterdag morgen van thuis uit werken ,na veel proberen was hij eraan voor de moeite.
Ik belde nogmaals de klachten dienst van Proximus om hen te vragen of ze eindelijk eens wat aan dat veel te trage internet zouden doen .
De persoon aan de lijn heeft nogmaals de lijn Uitgetest met als resultaat veel te traag .
Onmogelijk om van thuis uit te werken was zijn antwoord !!!
Nog een leukere opmerking was :' jullie hebben nochtans een maxi pack..
Dit wist ik natuurlijk zelf ook wel ,ik betaal er genoeg voor !!!
Ik vroeg dus nogmaals om er iets aan te doen maar dat ging niet want in onze straat zou dit absoluut onmogelijk zijn .
We kunnen ook geen 2de tv aansluiten en hebben nog steeds geen HD waardoor we ook niet alle zenders kunnen krijgen waarvoor we nochtans leuk mee betalen .
Pittig detail aan de overkant van de straat kan dit echter allemaal wel bij de zelfde provider.
Héél ,héél straf vind ik dat
Hun oplossing is een nu weeral eens een nieuwe modem.
Ben eens benieuwd ????
Zou wel volledig gratis zijn maar of dit gaat helpen .
Wat mijn echtgenoot ondertussen moet doen , tja dat zullen met het bedrijf moeten bespreken.
Groetjes van een zeer ontevreden klant !!!
Dat zijn inderdaad de kleine letterkes die niemand ooit leest, maar ze zijn er overal. Maar Proximus kan er ook niet veel aan doen dat er nu geen voetbal is.
13. Aansprakelijkheid van Proximus 13.1. Proximus is slechts aansprakelijk indien de Klant kan aantonen dat Proximus een grove contractuele fout heeft begaan, in geval van bedrog of indien Proximus een verbintenis niet is nagekomen die een hoofdprestatie van de Overeenkomst vormt.
13.3. Wanneer de Dienst door een derde partij wordt gebruikt om een dienst aan de Klant te leveren, valt deze onder de verantwoordelijkheid van de derde partij en niet van Proximus. De derde dienstverlener kan vereisen dat de Klant aanvullende algemene voorwaarden aanvaardt en/of een vergoeding betaalt voor het gebruik van zijn dienst. Deze aanvullende algemene voorwaarden zijn van toepassing tussen de Klant en de derde partij. Proximus is een derde partij in een dergelijke contractuele relatie.
Het volgende staat in de bijkomende voorwaarden voor digitale televisie:
3. Aansprakelijkheid van Proximus
3.1 Proximus draagt geen enkele aansprakelijkheid voor de producten en diensten van derden, noch voor de opvolging of facturatie ervan na verkoop. Proximus heeft geen enkele invloed op de content van derden en biedt bijgevolg geen enkele garantie aangaande de kwaliteit of wettigheid van deze content.
3.2 De Klant die één van de specifieke abonnementen met betrekking tot sport heeft genomen, erkent dat Proximus niet verantwoordelijk kan zijn voor het afgelasten of het uitstel van een wedstrijd. Indien de afgelaste of uitgestelde wedstrijd door de Klant werd besteld via ‘Pay Per View’, zal Proximus deze bestelling terugbetalen aan de Klant. Indien de afgelaste wedstrijd door de Klant werd besteld als onderdeel van een abonnementsformule (anders dan ‘Pay Per View’), wordt de Klant niet terugbetaald. ‘Pay Per View’ biedt de Klant de mogelijkheid om, in real time, naar een uitzending te kijken door enkel voor de toegang hiervoor te betalen.
Of dat veel helpt? hoe bedoel je?
Ik bedoel dat de winst die je maakt door het opzeggen van uw sportabonnement en het later terug activeren zal afhangen van hoe lang het duurt vooraleer het voetbal terug start hé. Vandaag zeggen de virologen meestal dat ze niet echt weten wanneer het virus zal stoppen, er was Prof Van Ranst die hoopte op 15 mei. Wanneer herbegint de competitie dan? Misschien wordt niet alles gespeeld. Er zijn veel dingen onduidelijk, maar zo gaat dat nu eenmaal.
En als je het vandaag stopt moet je misschien de ganse maand maart nog betalen, dat kunnen enkel de mensen van Proximus maandag zeggen.
Ik denk dat Proximus het zich al beklaagd heeft
Of dat veel helpt? hoe bedoel je?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.