Vraag

Continu Storing TV

  • 11 April 2019
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Ik ben sinds 5 maart een nieuwe klant bij Proximus. We zijn 2 weken geleden naar ons huis verhuisd en na 2 dagen digitale tv te gebruiken merkte ik al de problemen op. Plots staat het beeld stil (alsof je op pauze zou zetten) en krijg ik de melding dat er een technische storing is. Meteen contact opgenomen met klantendienst. Ze merkten inderdaad storing op onze lijn en een technieker ging langskomen. Om een lang verhaal kort te maken: aangezien we als eerste in een nieuwe wijk wonen willen ze nog geen glasvezel leggen. Ze willen hebben dat de storingen daarmee zouden te maken hebben. Kan dit? Er zijn al 3!! Techniekers langsgeweest en nog steeds geen oplossing. (Nieuwe boxx geprobeerd, nieuwe modem maar niks verhelpt de problemen)Ik ben het echt meer dan beu. Ik betaal de facturen dus verwacht ik werkende TV en WiFi. En neen, 6a7 keer per avond de modem moeten herstarten is voor mij geen goed werkende digitale tv! Het kan toch niet dat wij de dupe zijn omdat ons huis als eerste af is in een nieuwe wijk?

This topic has been closed for comments

3 reacties

het één: "VDSL over koper lijnen" staat totaal los van het ander: "IPTV over glasvezel"
Maar morgen als de mensen van Proximus hier terug langskomen kunnen ze dit verder natrekken waar het probleem zich eventueel bevindt.
Iriis, hiervoor zou ik eigenlijk een technieker ter plaatse moeten laten komen. Er zit inderdaad een zichtbare storing op jouw lijn die enkel hands-on verholpen zal kunnen worden. Laat je me even via privébericht weten wanneer je hiervoor beschikbaar bent, dan match ik dit met een vrij afspraakslot.
Net bericht verstuurd.