CNN in HD beschikbaar ! Yeah

  • 12 September 2018
  • 9 reacties
  • 426 Bekeken

Reputatie 3
Merk net dat CNN in HD beschikbaar is sinds vandaag.

Super Proximus !

9 reacties

Reputatie 6
Badge +2
CNN HD is te vinden op kanaal 277.
Reputatie 7
Badge +1
En nu de BBC zenders en ARD en ZDF. Hoorde ook dat Eurosport HD in het basispakket komt vanaf 1 oktober 2018. Klopt dit en zijn er zo nog meer zenders ?
Ik had toch meer een Franse of Duitse zender verwacht in HD. CNN in hd daar zat ik eigenlijk niet op te wachten want ik kijk er nooit naar...
Timm1983
Ik kijk ook nooit CNN, maar wat voor de één interessant is het dan weer niet voor een ander, dus ik zou zeggen liefst zo veel mogelijk in HD, temeer omdat de UHD decoder nu in opkomst is wat nog niet direct wil zeggen dat er direct veel UHD zenders zullen komen vrees ik.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Tim,

Ik ga het doorgeven aan onze marketing dienst

Mvg sabine
Reputatie 7
Badge +1
Hi Tim,
Ik ga het doorgeven aan onze marketing dienst
Mvg sabine

Vergeet de BBC zenders niet. Franstalige zenders zijn er meer dan de rest in HD. Eerst deze.
Reputatie 6
Badge +2
Hi Tim,
Ik ga het doorgeven aan onze marketing dienst
Mvg sabine

Vergeet de BBC zenders niet. Franstalige zenders zijn er meer dan de rest in HD. Eerst deze.


En vergeet ARD en ZDF niet.
Reputatie 5
Badge +2
Wat een verschil qua beeld én de HD-versie van CNN is een paar seconden sneller dan de SD-versie merk ik.

Daarnaast is er voor het eerst een zender van de Entertainment Channels-boeketten live te bekijken via de tv-app en de website. Het gaat om Crime District, de Franstalige crimezender die in Entertainment Channels FR zit.

Verder viel me op dat de beeldkwaliteit van Discovery World, Discovery Science en Investigation Discovery zeer scherp is voor een SD-zender. Krijgen we deze zenders weldra ook in HD?

Mvg
Reputatie 7
Badge +2
Ook de docuzender "trek" en de filmzender "action" zijn voortaan in HD beschikbaar. Beiden van oorsprong Franse zenders, maar de filmzender beschikt wel over de optie om de films in originele versie te bekijken. Leuk voor wie graag actiefilms bekijkt en niet onmiddellijk Nederlandse ondertitels nodig heeft.

Nu nog hopen dat AMC uit Entertainment Channels ook naar HD evolueert.

Reageer