Vraag

Chromecast werkt niet voor betaalzender " Eleven"

  • 21 October 2021
  • 12 reacties
  • 193 Bekeken

Vroeger kon ik de sportzender “Eleven” casten om voetbalwedstrijden te bekijken. Sinds enige tijd lukt dat niet meer. Alle andere zenders geen probleem… heb nieuwe chromecast gekocht en ook bij deze hetzelfde vehaal…

Is dit manipulatie van Proximus ? Blijkbaar hebben ze er zelf geen antwoord op en sturen ze  je gewoon wandelen met ...”er wordt aan gewerkt” doch dit duurt blijkbaar al maanden (jaren)

Wie heeft dit probleem nog ?


12 reacties

Reputatie 2
Badge

Wie heeft niet een of ander probleem met het casten van Pickx? Waar er inderdaad al maanden aan geknoeid ik bedoel "gewerkt" wordt

Reputatie 7
Badge +3

@geert.preneel 

Hallo Geert, kan je de andere zenders nog wel casten?

 

Groeten

Geert

@ GeertC

Ja, de andere zenders zijn geen probleem, enkel de sportzenders uit het sportpack lukken niet.

 

Reputatie 7
Badge +3

Hier staat ook de bbox3v+ dus dat is de oorzaak niet.

Ondertussen telefoon gehad van Proximus gisteren. Ze proberen sinds gisteren met een andere wifi frequentie maar ook dat brengt geen soelaas

Hallo, 

ik heb de laatste software op je bbox3v+ gepushed, kan je eens kijken of het nu lukt om de Eleven Sports de casten?

 

Geert

Oef…

zopas terug van Proximuswinkel...vriendelijke dame stond me te woord en hielp me perfect...nieuwe modem 3V+ is de oplossing, nu werkt de app perfect, hopelijk blijft dit zo.

Toch jammer dat de online helpdesk van proximus me niet kon helpen...

Welke type bbox had je dan voordien?

Ik heb net het zelfde probleem, ik heb ook gebeld en ze hadden het opgelost! Na 1 uur aan den telefoon te wachten.. uiteindelijk moest ik mijne app verwijderen en terug instaleren en dan ging het werken.. NIET dus!! Ik kan wel de Franse post streamen maar niet de Vlaamse..  ik ga het buiten gooien denk ik! 

FYI: maandag kunnen de prox medewerkers dit eens verder bekijken voor u, daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder  kunnen als ze hier de draad opnemen maandag.  

B Box 3 V2

Bedankt voor je feedback.

@wimmer ik heb ook de bbox3v+ zoals @geert.preneel  en welke bbox heb jij mss is dit ook de reden van je miserie, nee?

Reputatie 2
Badge

Hier staat ook de bbox3v+ dus dat is de oorzaak niet.

Ondertussen telefoon gehad van Proximus gisteren. Ze proberen sinds gisteren met een andere wifi frequentie maar ook dat brengt geen soelaas

Ik ben ook benieuwd naar de oorzaak waarom dit bij u niet werkt, enfin laat ons hopen dat er verder gezocht wordt tot het uiteindelijk opgelost is voor u.

Reageer