chromecast 4k

  • 14 March 2023
  • 7 reacties
  • 292 Bekeken

Wederom blijkt nog maar eens dat Proximus een staatsbedrijf is zonder ambitie,

de concurrentie gaat wel mee met de toekomst .

De apps van telenet en tv vlaanderen zijn wel beschikbaar op google.

Ik ben bijna 2 geleden overgestapt van telenet , wat een verschil net of ik van een Luxe wagen naar een step ben overgeschakeld .

Bon, nog  3 maanden en ik stap terug naar telenet , bende amateurs.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Ronnymc22 Jammer dat je eerste ervaringen niet positief zijn. Kan je me (op een respectvolle manier) vertellen wat het probleem juist is ? Dan kunnen we dit voor je bekijken.  

Ten eerste Proximus tv valt minstens 1 keer per dag uit ( geen netwerk) ten tweede de app pickx loopt in mogelijkheden 5 j achter ten opzichte van de concurrentie ten derde op chromecast 4 K kan men de app pickx niet installeren en bij de concurrentie gaat dat zonder problemen 

Reputatie 7
Badge +4

@Ronnymc22 Ik zie dat je decoder draadloos verbonden is met de modem. Weet je of de lichtjes op je booster groen blijven, of wordt het lichtje van link quality soms oranje of rood ? Heb je de mogelijkheid om eens te testen met een rechtstreekse kabel tussen je modem en decoder ? 

Wat betreft je 2 andere opmerkingen kan ik zelf op dit ogenblik niet onmiddellijk iets veranderen. 

Mijn decoder is aangesloten met kabel in de modem, het rechter lichtje kleurt rood als het beeld uitvalt 

Gewoon ter info ivm het het lampje dat rood kleurt:
Je Android TV Box heeft twee controlelampjes. Ze zijn standaard wit.

Aan de rechterkant zal het controlelampje rood zijn als de internetverbinding onvoldoende is om de Android TV Box correct te bedienen. Controleer eerst of de ethernetkabel aan de achterzijde van je decoder goed is aangesloten. Is het controlelampje nog steeds rood? Raadpleeg ons advies in geval van tv problemen

Niet altijd, de verbinding valt iedere dag een paar minuten uit 

de tv box start soms niet op, na reset werkt de box terug 

Reputatie 7
Badge +4

@Ronnymc22 Is dat altijd rond dezelfde tijdstippen ? Zijn je modem en decoder rechtstreeks in een stopcontact of in een verdeeldoos aangesloten? Kan je in het laatste geval eens testen in een rechtstreeks stopcontact? 

Heb je de mogelijkheid om eens te testen met een andere lankabel ? 

Reageer