chromecast 2

  • 31 juli 2020
  • 13 reacties
  • 198 Bekeken

Heden streamt Pickx app niet meer naar Chromecast (versie 2)

gisteren en eerder wel nog. 
andere apps (Spotify, Netflix, ...) wel nog.

verschillende OS en apparaten geprobeerd, alle idem. (iOS, macOS, win10)

[nog niet proberen streamen naar ATV (2,3,4)]

help...?

WillW


13 reacties

Reputatie 4

Nee werkt nog niet. Nu komt er op tablet “aan het afspelen op shield android tv”. Beeld zwart op tv en na een tijd terug beeld van het menu. Op de tablet is de hele tijd het geluid van het programma te horen met stilstaand beeld. Ik kies dan een andere zender en dan krijg deze te zien op tv maar na een paar minuten loopt alles vast. Op de tablet krijg ik dan stream niet beschikbaar . Of oeps er ging iets verkeerd. @jonathandr  Ik weet niet of jij dit eindelijk  eens kan oplossen maar indien het ook maar is om mij te bezig te houden zou ik dit graag nu weten.

mvg

Reputatie 7
Badge +4

Chromecast werkt nog altijd niet. Ofwel loopt het vast na een paar minuten ofwel zwart beeld ofwel blijft het cirkeltje met laden draaien ofwel komt er op tablet stream niet beschikbaar. Maar ja het heeft nog nooit gewerkt bij mij.

hi jamo, kan je de app nog even opnieuw proberen ?

Reputatie 4

Chromecast werkt nog altijd niet. Ofwel loopt het vast na een paar minuten ofwel zwart beeld ofwel blijft het cirkeltje met laden draaien ofwel komt er op tablet stream niet beschikbaar. Maar ja het heeft nog nooit gewerkt bij mij.

Reputatie 7
Badge +4

Het probleem met de Chromecast moet sinds deze voormiddag +-10u zijn opgelost.

Reputatie 4

Ik heb nochtans lange tijd geen problemen gehad ermee zelfs toen er hier al van veel anderen klachten gepost hadden, maar nu heb ik ook van het leer!


Alee ik ben blij dat je ook eens een probleem hebt:wink: ,niet waar hoor.

Idd heeft enkele maanden naar behoren gewerkt…. daarvoor echter lang niet gewerkt ondanks vele klachten…. nu weer van dattem…. begrijp dit echt niet....

Ik heb nochtans lange tijd geen problemen gehad ermee zelfs toen er hier al van veel anderen klachten gepost hadden, maar nu heb ik ook van het leer!

hier net hetzelfde, sinds gisteren is casten niet meer mogelijk met pickx app via android.

nu doe ik het via Chrome op de laptop maar heel veel haperingen…..

ik heb maar 1 woord. TRIESTIG

waarschijnlijk gaan ze ons nu weer 9 maand wijsmaken dat er een oplossing komt bij de volgende update……

het duopoly is inderdaad een groot probleem. enkel Telenet is het deftige alternatief maar pokkeduur. Onlangs Orange uitgeprobeerd…..2 maand en de boel buiten. WEL een degelijk tv-app maar de internetverbinding is zo onstabiel als iets….

Nog eens getest onder Windows10 met Edge  Browser en daarmee kan ik nog  http://proximuspickx.be casten op mijn android toestellen alleen zwart beeld!

Reputatie 4

Bedankt Martin.

Ook Android app werkt niet meer.

Casten via Chrome (macOS,win10) lukt blijkbaar wel nog.

Een zichzelf respecterend bedrijf zou dergelijke gebrekkige serviceverlening (van hun core-product nb, tv-kijken) niet toelaten.

In de Vlaamse quasi-duopoly voelt proximus zich echter oppermachtig…

Weeral eens ‘uitzweten’ tot Proximus voldoende klachten binnenkrijgt en het probleem prioriteit geeft.😉


Volledig mee eens. Ik heb al 7 maand problemen met casten. Nu kreeg ik via de Pickx app de vraag of ik er tevreden over was. Ik klik op nee en krijg de vraag om feedback te geven. Dan kom ik op de feedback pagina die ik de laatse maanden al een 20 keer heb ingevuld. En denk je dat ik ooit al een reactie gekregen heb. Tuurlijk  niet , klantenservice dat kennen ze blijkbaar niet. Daarnet nog eens geprobeerd om naar de koers te kijken en wat denk je ,enkel zwart beeld en een vastlopende app. Gisteren dan maar op de tablet naar Game of thrones gekeken op de tablet (op Vtm go was het nog niet beschikbaar) en wat een beproeving. Elke paar seconden even stilstaand beeld en schokkend beeld.Ik ben  nu naar de koers aan het kijken via Vrt nu , de gratis app van de openbare omroep. En dat via dezelfde chromecast. Triestig is dit.

@Gwizzz Ter info: ik heb hier ook eens de vraag gesteld
→ https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/kan-iemand-bevestigen-dat-pickx-niet-meer-werkt-op-appletv-met-nieuwe-tvos-release-14-50932?postid=659118#post659118

Bedankt Martin.

Ook Android app werkt niet meer.

Casten via Chrome (macOS,win10) lukt blijkbaar wel nog.

Een zichzelf respecterend bedrijf zou dergelijke gebrekkige serviceverlening (van hun core-product nb, tv-kijken) niet toelaten.

In de Vlaamse quasi-duopoly voelt proximus zich echter oppermachtig…

Weeral eens ‘uitzweten’ tot Proximus voldoende klachten binnenkrijgt en het probleem prioriteit geeft.😉

er zijn er nog die problemen hebben met casten via iOS

NB: op iOS14 werkt zelfs pickx app ook niet meer

De medewerkers die van proximus zelf zijn, komen tijdens het weekend niet meer op het forum langs

Reageer