Vraag

Casten vanuit Pickx

  • 7 January 2023
  • 9 reacties
  • 275 Bekeken

Ik heb me een Smart TV gekocht voor de slaapkamer om er via de apps van de zenders programma's te bekijken. Ik wil ook programma's kijken die ik met Proximus TV heb opgenomen via   'Proximus Pickx - Mijn Video's, maar casten lukt niet. Het ligt iig niet aan de Chromecast want bij andere apps werkt het prima


9 reacties

Reputatie 2
Badge

Al vele jaren een onbetrouwbare APP. 

Prijzen verhogen lukt Proximus beter

Ik heb me een Smart TV gekocht voor de slaapkamer om er via de apps van de zenders programma's te bekijken. Ik wil ook programma's kijken die ik met Proximus TV heb opgenomen via   'Proximus Pickx - Mijn Video's, maar casten lukt niet. Het ligt iig niet aan de Chromecast want bij andere apps werkt het prima

@EricF Is dit via een chromecast HDMI dongle die op een HDMI poort van je TV steekt.

Bij mij werkt dit goed, het is wel geen Chromecast met google TV versie van HDMI Dongle die ik heb.

Reputatie 2
Badge

Ik kan zelfs pickx niet oproepen momenteel. Casten van Vrt max gaat prima

 @wimmer  Het is inderdaad zo dat ik er zelf niet goed aan uit kan waarom je daar zoveel problemen mee hebt (wat ik gelezen heb in je talrijke berichten omtrent pickx problemen) als ik zie dat dit bij mij dan heel goed meevalt. 

Reputatie 2
Badge

Één onstabiele app die nog steeds niet op punt staat voor alle systemen maar betalen moeten we toch en steeds meer voor die rommel

We zullen dan maar blijven hopen dat het toch voor iedereen eens in orde kan gebracht worden!

Reputatie 7
Badge +3

Gewoon klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie hoe meer hoe beter. Want Proximus blijft gewoon doof over de vele klachten/opmerkingen

Ombudsdienst voor telecommunicatie : Hoe klacht indienen ? - Klacht voor bemiddeling (ombudsmantelecom.be)

 

Reputatie 2
Badge

1 klacht meer in een zee van klachten. 

De Proximus tanker vaart door

Reputatie 7
Badge +3

1 klacht meer in een zee van klachten. 

De Proximus tanker vaart door

Wel ik denk het niet 😂 

 

Reageer