Ik heb dit al gepost in een ander topic maar dat zal niet meer gelezen worden omdat probleem opgelost staat.
Wanneer ik wil casten loopt het mis. Ik heb nog maar een paar keer beeld gekregen op mijn tv via casten. En de beeldkwaliteit was slecht. Maar nu lukt het niet meer om beeld te krijgen. Er komt op “klaar om te kijken “ en dan zwart beeld. Als ik dan op mijn tablet op het pijltje klik dan krijg ik hierop de fout”oeps er ging iets verkeerd” en dan sluit app of loopt vast. Op mijn tv komt dan terug “klaar om te kijken” en dan loopt het daar ook vast en moet ik de stekker uit trekken. Ik heb getest met 2 tablets en een smartphone. En op allen hetzelfde probleem. Ook sluit de app geregeld zichzelf na opstarten. Daar ik enkel via de app tv kan kijken en jullie reclame voor epic combo stelt dat je via chromecast kan kijken op een tv scherm , zou ik graag een oplossing hiervoor krijgen. Ander apps geven geen problemen. Vtm go,vrt nu,youtube ,Netflix geen problemen. Meerdere keren opnieuw geïnstalleerd maar haalt niets uit. Nu kan ik wel kijken via vrt nu of vtm go maar zou handig zijn om alles in 1 app te kunnen bekijken. En op een tablet of smartphone kijken is het toch ook niet.
mvg