Casten

  • 13 February 2019
  • 6 reacties
  • 124 Bekeken

Ik heb het zelf uitgezocht er komt geen Chromecast bij Proximus ik ga na 40 jaar naar Telënet we worden van het kastje naar de muur gestuurd het intereseerd hun niet spijtig !!!

6 reacties

Ter info: Ondertussen zijn ze begonnen aan de nieuwe update voor de TV app op android, de update gebeurd in waves (dus niet iedereen krijgt die op hetzelfde moment binnen)
Normaal gezien zou iedereen die op android zit tegen het einde van de vorige week de update moeten binnen gekregen hebben. De update voor IOS volgt later, we laten hier nog iets weten.
Als je de versie 4.0.16 (101210)- CC 1.7.2.0 binnen gekregen hebt zou je terug moeten kunnen casten, ik heb wel eerst de app moeten verwijderen en terug installeren vooralleer het bij mij werkte maar anderen hebben dit niet moet doen.
Reputatie 7
Badge +6
Jimmy,
Bekijk zeker onze speciale FAQ: klik hier.
ja maar je hebt de app voor android toestellen (bv smartphone, tablet ) waar het casten al terug moet mogelijk zijn nu en daarnaast heb je de Windows app (bv laptop, PC ) waar het casten ook niet meer mogelijk is en waar men bij Proximus niet al te duidelijk is of het casten bij deze nog terugkomt.
En uiteindelijk nog de app voor iOS toestellen (iPhone, iPad ) waarvan de caste update nog moet uitgerold worden.
Eigenaardig ik heb gebeld naar Proximus 2 weken geleden en zeiden dat het niet doorgaat nu niet nooit niet ! Dit is amateurisch ten top !
Eigenaardig ik heb gebeld naar Proximus 2 weken geleden en zeiden dat het niet doorgaat nu niet nooit niet ! Dit is amateurisch ten top !
Je hebt het toch niet over casten via de Windows ProximusTV-app, want daar is Proximus inderdaad niet zo duidelijk over of het casten terug mogelijk wordt?
Over casten van Proximus tv app ja

Reageer