Vraag

cashback S23 ultra waar aanvragen

  • 12 February 2023
  • 10 reacties
  • 1204 Bekeken

ik heb een samsung galaxy S23 gekocht met een abonnement bij van 24 maanden bij proximus , en ik heb normaal recht op een cashback van 180 euro

 

maar ik vind deze link niet op de pagina om in te ruilen

 

hoe doe ik dit?


10 reacties

Reputatie 4
Badge +1

https://www.samsung.com/be/promo/proximus-trade-in/

@Master-magic dat is voor de 300 euro cashback van SAMSUNG! + waarde van de gsm maar daar geven ze heel weinig voor. maar er stond duidelijk bij dat proximus zelf ook een promo deed van 180 euro , ook een soort cashback achteraf

Reputatie 4
Badge +1

@audrey de flo dit vond ik bij de voorwaarden van de terugbetaling, meer info vind ik momenteel niet.

misschien dat er morgen iemand van proximus hier meer kunnen over vertellen.

Omdat de PX forummedewerkers je direct  zouden kunnen verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
NB: de link voor cashback staat eigenlijk gewoon onder “promovoorwaarden”

Reputatie 7
Badge +3

@audrey de flo  zie info link : https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=BKC376MM8HFN4    Groetjes,Joel

@audrey de flo 
Het betreft wel degelijk de promotie waarvan @Master-magic de link heeft gepost.

Als je op de Samsung Promo link van @Joel M naar beneden scrolt zie je :
 


En dat is de link van @Master-magic waar je ziet staan:
 



Dus weet je nu wat je verder moet doen, nl. klikken op “claim je extra inruilwaarde”.
En dan kijken wat het resultaat is, het blijft zo te zien een inruilproces.




 

Sorry hier verkeerd bericht gepost dus inhoud gewist

x

@Osman zhengiz 

ik denk dat je wat meer uitleg zult moeten geven wat de bedoeling is van je bovenstaande post?

Reputatie 7
Badge +4

via  link “ ….” onderaan het bericht van Osman zhengiz

of zo snel mogelijk door een Proximus moderator deze foto laten verwijderen

Reageer