Cartoon Network en Boomerang voortaan in HD

  • 10 August 2022
  • 7 reacties
  • 194 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties

Voortaan zijn Cartoon Network NL, Cartoon Network FR, Boomerang NL (Pickx Mix NL) en Boomerang FR (Pickx Mix FR) in HD met TV Replay beschikbaar. Wat een verschil met hun SD-versie... In alle stilte gebeurd en goed nieuws alvast :-)

 


7 reacties

@Tien 

Bedankt om te dit te melden Tien, dit was mij nog niet opgevallen, als bijna 40 jarige ga ik niet naar kinderzenders zitten kijken.

Cartoon Network HD NL op kanaal 38 en Cartoon Network SD NL op kanaal 442.

Het valt toch meteen op dat Cartoon Network nu in HD te bekijken is, tegenover een bijna wazig beeld op de SD versie op kanaal 442.

Staat ook nog niet op het infokanaal te lezen, alhoewel dit ook belangrijk nieuws is, hoe meer in HD ook in de toekomst hoe beter, RFM TV in HD zou ook welkom zijn als ik thuiswerk tijdens de week staat de tv dan meer dan 8u op RFM TV om muziek te kunnen luisteren.

Timm1983

 

Reputatie 4
Badge +1

al 2 of 3 jaar bij telenet in HD en nu eindelijk ook bij proximus, al zullen de kinderen zich daar niks van aantrekken of deze in SD of HD is, als ze op hun klein schermpje kijken is kwaliteit ook niet belangrijk ;) 

ik weet niet of iemand opgemerkt maar er is een technisch probleem met de 2 zenders (Cartoon Network Nl HD en Boomerang Nl HD) na een paar seconden loopt het beeld vast. we gaan een zender vooruit en gaan terug, het beeld begint opnieuw en blokkeert opnieuw na een paar seconden.
Reputatie 7
Badge +3

@Paul_0194  Dag, best eens restarten van je modem en decoder. Groetjes luc

Reputatie 7
Badge +4

@Paul_0194 Ik heb het hier bij mij even getest en heb dat probleem niet. Het probleem zou inderdaad opgelost kunnen zijn na het herstarten van je toestellen. Ik heb in tussentijd ook bij een collega geïnformeerd of er in uw regio eventueel toch een probleem zou kunnen zijn, maar heb nog geen antwoord ontvangen. 

Ik heb de modem en de decoder opnieuw opgestart. Het probleem blijft.....

 

 

En dus dat werkt niet maar het blijft zo... dank u .....

Reageer