Vraag

Buitenlandse televisiezenders via speciale apps op Pickx tv?

  • 26 October 2020
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

Het is mogelijk om apps toe te voegen op Pickx TV. Het blijkt echter dat bepaalde apps om op buitenlandse zenders te kijken er niet mogelijk zijn. Voor mij, meer bepaald de app HRTi OTT, waarop Kroatische zenders zichtbaar worden. Waarom is deze app niet mogelijk? Zijn er andere apps die wel Kroatische zenders kunnen tonen?


2 reacties

Het is mogelijk om apps toe te voegen op Pickx TV. Het blijkt echter dat bepaalde apps om op buitenlandse zenders te kijken er niet mogelijk zijn. Voor mij, meer bepaald de app HRTi OTT, waarop Kroatische zenders zichtbaar worden. Waarom is deze app niet mogelijk? Zijn er andere apps die wel Kroatische zenders kunnen tonen?

wat  bedoe je met “op Pickx TV” is het de V7 decoder dat je bedoelt?

@ rlemeire,
Ik heb een Smart tv van Samsung, het type staat in mijn handtekening, misschien heb je ook een Samsung Smart tv, probeer eens of je MaxTV to Go TV vind via zoeken naar applicaties, dit zou een applicatie zijn die Kroatische zenders bevat, maar meer begrijp ik er niet van want de uitleg is in het Kroatisch. Misschien kan je de MaxTV to Go TV app vinden op je smart tv bij de applicaties of misschien kan je eens zoeken met de V7 decoder zelf, ik weet niet of je al een V7 decoder hebt.
Succes!
Timm1983

Reageer