Vraag

Bonusfilm / kadofilm

  • 1 October 2020
  • 15 reacties
  • 2824 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Mijn bonusfilm voor oktober(inbegrepen in abonnement ) is niet terug te vinden in het menu

Graag info


15 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Thanks

@luc 14415: Vanaf 1 oktober is  de gratis bonusfilm afgeschaft in alle packs.

@Covis 

Staat wel nog zo vermeld bij mijn TV opties, indien weg is dit een verdoken meer kost van 3 à 4 Euro, d.w.z. dat het pack duurder wordt, en Proximus dat moet melden aan hun klanten en de optie aanbieden om gratis weg te gaan.

 

Dat zal zeker vermeld zijn onderaan een van de vorige facturen. Ik kan dat niet nagaan, want ik heb een Flex, waar geen gratis bonusfilm inzit, maar Proximus laat zoiets gewoonlijk zeker weten aan zijn klanten.

proximus heeft het inderdaad hier op het forum al laten weten dat die afgeschaft is 

FYI: Proximus heeft hier op het forum gemeld dat de bonusfilms afgeschaft zijn.

mss toch eens de decoder herstarten door hem even zonder stroom te zetten.

Reputatie 3
Badge +1

Is reeds gebeurd 

dan zal het afwachten zijn tot iemand van het proximus hier vandaag of morgen reageert

@swakke: de bonusfilm is vanaf oktober afgeschaft in alle packs. Dat werd zeker vermeld op één van de vorige facturen.

Reputatie 3
Badge +1

Ik denk dat ik PROXIMUS ga afschaffen

@swakke: de bonusfilm is vanaf oktober afgeschaft in alle packs. Dat werd zeker vermeld op één van de vorige facturen.

Inderdaad was ik ondertussen al vergeten !

Is hier door proximus medewerker gepost geweest.

Voor 1 oktober hadden we 1 keuze uit gratis bonusfilms : On demand - Film - Tegel: Bonusfilm.

Vanaf 1 oktober vind ik deze niet meer terug - Staat nog wel vermeld in ‘Myproximus - Mijn Producten’ dat ik daar recht op heb. 

Is de manier van opvragen gewijzigd?

 

waar is de bonusfilm pagina gebleven, niet meer te vinden via PVR of andere menu's

 

Reputatie 7
Badge +3

De volgende informatie over de kadofilm werd gegeven via de factuur van de maand augustus:
 

Beste klant, vanaf 1/10/2020 verdwijnt de gratis ‘kadofilm’ die je maandelijks bij je tv-abonnement ontvangt. Je blijft wel genieten van tal van andere voordelen via Enjoy! in MyProximus. Meer info ook op www.proximus.be/enjoy. Wenst u naar aanleiding van deze wijziging uw abonnement stop te zetten? We zouden het natuurlijk jammer vinden, maar u kan uw abonnement kosteloos opzeggen via onze klantendienst of via onze website.

 

Groetjes,
Antonella

Reageer