Beantwoord

Boeket Multi NL stopzetten

  • 21 January 2018
  • 14 reacties
  • 1599 Bekeken

Beste,
Onder my prox kan ik nergens het boeket multi nl terugvinden om te deactiveren.
Graag zou ik overstappen naar de m&s pas. deze heb ik al wel geactiveerd.

Waar kan ik deze multi nl afzetten/deactiveren?
icon

Beste antwoord door HeidiE 23 January 2018, 14:51

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Leeuwke  Ik heb de stopzetting van Multi NL aangevraagd. Je krijgt vandaag een bevestiging per e-mail. Groetjes, Antonella

Reputatie 1
Badge

Kan dit bij ons dan eens stopgezet worden. Ik heb dit al eens via de Proximus winkel laten stoppen maar dit is blijkbaar niet doorgevoerd. Alvast bedankt.

Reputatie 1
Badge

@Leeuwke  Op het PDF document met de tv-zenders wordt het Multi boeket weergegeven aan de hand van het geel icoontje met in het wit de letter M.

Groetjes,
Antonella

 

Sorry dan heb ik erover gekeken. Ik zag het echt niet staan.

Reputatie 7
Badge +3

@Leeuwke  Op het PDF document met de tv-zenders wordt het Multi boeket weergegeven aan de hand van het geel icoontje met in het wit de letter M.

Groetjes,
Antonella

 

Reputatie 1
Badge

@Leeuwke  Via deze link kan je de tv-zenders raadplegen. Als je het PDF-document opent, zie je bij de zenders dat in extra tv-bundels ingegrepen zijn het icoontje ernaast staan.

Pickx Tv zenders - Belgische en buitenlandse zenders | Proximus

Groetjes,
Antonella

MultiNL staat daar niet tussen.

Reputatie 7
Badge +3

@Leeuwke  Via deze link kan je de tv-zenders raadplegen. Als je het PDF-document opent, zie je bij de zenders dat in extra tv-bundels ingegrepen zijn het icoontje ernaast staan.

Pickx Tv zenders - Belgische en buitenlandse zenders | Proximus

Groetjes,
Antonella

Reputatie 1
Badge

Kan iemand een duiden welke zenders allemaal in die pakket zitten. Vroeger hadden wij 3 eurosportkanalen en blijkbaar schieten er maar 2 meer over. Of zou dit te maken hebben met het pauzeren van mijn voetbalkanalen?

Reputatie 7
Badge +3
Kan dat voor mij ook gestopt worden, wat moet ik hiervoor doen want het is idd niet zichtbaar via mijn producten, komt enkel op de factuur

Dag Geert,
Ik heb hiervoor een dossier opgemaakt waarvan je het dossiernummer terugvindt in je profielgegevens onder "ticket".
Een dossierbeheerder houdt je hierover verder op de hoogte.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Dag Geertvb,
via MyProximus zou het normaal ook moeten lukken om TV bundels aan te passen.
Als je wilt dat wij opvolgen, gelieve dan je profielgegevens zo goed mogelijk in te vullen.

Groeten,
Tina
Kan dat voor mij ook gestopt worden, wat moet ik hiervoor doen want het is idd niet zichtbaar via mijn producten, komt enkel op de factuur
Reputatie 7
Badge +3
Dag Andy, ik maak dossier 32636316 voor de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren. Grt, HeidiE
Reputatie 7
Badge +6
[quote=Martin]
of via de decoder zelf denk ik is het ook mogelijk
/quote]

Via de decoder annuleren kan al een tijd niet meer, weet ik uit ervaring: als je op annuleren drukt, kom je terug op de vorige pagina. Bevestigd door de klantendienst. Activeren gaat wel. 😄
Dus annuleren via myproximus of klantendienst (werkt prima) of privébericht.
Maar in dit geval:
Gezien andy_037 dit boeket niet kan terug vinden in myproximus? Zou het kunnen dat andy_037 nog een oud pack Maxi heeft met het boeket Multi nl inbegrepen. Kan je dat zomaar deactiveren? Ik dacht het niet.
of via de decoder zelf denk ik is het ook mogelijk
of via privébericht vragen als het je niet lukt >> klik hier
Reputatie 5
Badge +3
Normaal via MyProximus bij je producten, zo niet bellen naar klantendienst 080022800

mvg.

Reageer