Vraag

Black friday promotie

  • 26 November 2021
  • 6 reacties
  • 125 Bekeken

Reputatie 1

Ik had een vraagje : ik ben sinds maart jl. klant bij Proximus en heb een Flex S pack.

Kan ik alsnog profiteren van de black friday-promoties ?

Ik ben namelijk geînteresseerd in de Microsoft surface laptop. Moet ik hiervoor naar de proximus winkel ?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Lien Van Opstal dat klopt, met de bestelling op 22/10/2021 genieten jullie al van een andere promotie. Groetjes, Heidi

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen, dus een reactie kun je pas maandag verwachten .
☎️📞 0800 22 800 (gratis)  helpdesk is dan wel bereikbaar.

Beste Joel,

 

Wij zijn sinds gisteren een nieuwe klant bij Proximus en hebben een flex Netflix abonnement maar wij kunnen ook niet van de promotie genieten. Gisterenochtend waren we nog klant bij Telenet, ik heb vandaag pas mijn modem en digicorder binnengebracht. Toch worden wij niet als nieuwe klant gezien...

Reputatie 1

@hendrikvermeiren Zoals vermeld in de voorwaarden, is deze promo enkel geldig voor een nieuwe internetabonnee die voor Flex kiest. Meer info onderaan deze pagina bij ‘voorwaarden’: Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus Groetjes,Joel

Ok, heb ik ondertussen ook al begrepen uit bovenstaande reactie.

Ik vind het wel spijtig dat ik 7 maand geleden als nieuwe klant nooit zulke promo aangeboden kreeg ! 

In feite ben ik nog nieuwe klant....

Reputatie 7
Badge +3

@hendrikvermeiren Zoals vermeld in de voorwaarden, is deze promo enkel geldig voor een nieuwe internetabonnee die voor Flex kiest. Meer info onderaan deze pagina bij ‘voorwaarden’: Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus Groetjes,Joel

FYI: zie ook antwoord hier → https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-51/surface-pro-voor-bestaande-klant-54798?postid=692703#post692703

Reageer