Beantwoord

Binnenkort beschikbaar in deze browser. In afwachting kan je Internet Explorer gebruiken om je opnames te bekijken

  • 1 December 2018
  • 13 reacties
  • 339 Bekeken

Deze boodschap staat er nu ongeveer een eeuwigheid. Wanneer beweegt er eigenlijk iets echt bij Proximus?
icon

Beste antwoord door KOEN DM 1 March 2019, 20:14

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Koen, over welke boodschap heb je het precies? Grtjs, Charlotte
Dag Charlotte, de boodschap: "binnenkort beschikbaar in uw browser (bedoeld wordt dus afspelen in andere browsers dan IE) dat. In afwachting kan je Internet explorer gebruiken om je opnames te bekijken". Die krijg ik nu altijd al sinds 2017 als ik opnames op de laptop wil afspelen in chrome of edge. Als "binnenkort" ongeveer 3 jaar is, is dat toch vreemd.
Krijg je dit enkel op jouw laptop of ook nog op andere toestellen?
Op de verschillende laptops die ik gebruik. Ik gebruik geen andere toestellen.
Welke versie van chrome en edge op welke versie van welke besturingssystemen gebruik je?
Deze zijn dan ook gewoon up-to-date, neem ik aan.
Reputatie 7
Badge +4
Opnames bekijken op je pc is inderdaad momenteel enkel mogelijk met internet explorer. Ik vraag even na bij de betrokken diensten wanneer dit mogelijk zal worden op andere browsers, ik laat hier iets weten wanneer ik antwoord krijg.
Reputatie 7
Badge +3
Als het besturingssysteem minimum Windows 8.1 is kan je op Laptop / PC in de Microsoft store de Proximus TV App downloaden. Met deze App kan je je opnames perfect bekijken op je Laptop en PC.
https://www.microsoft.com/nl-be/p/proximus-tv/9nblggh5wt68?cid=msft_web_chart&activetab=pivot:overviewtab
Dit klopt ik gebruik deze normaal altijd op mijn laptop Windows 10 maar daar kan ik nog niet casten (zou weer werken binnenkort volgens Prox) met deze app daarvoor moet ik dan de web versie gebruiken waar je dan weer de opname niet kunt casten via IE en zo blijf je maar in het vicieuze cirkeltje rondraaien ☺️
Reputatie 7
Badge +3
Casten naar de tv werkt perfect bij mij met deze App of naar een ander toestel waar ik ben aangemeld via deze App op een toestel tablet, phone dat draait op een Microsoft Windows 10 . Maar misschien is dit wat jij Martin bedoeld met casting?
ik bedoel inderdaad als ik cast (chromecast HDMI dongle op HDMI ingang van TV) vanop ProximusTV-app naar TV (op mijn windows 10 laptop) .
Maar dan heb jij al de update waarin het casten terug actief is, en zoals de Prox medewerkers hier gemeld hebben wordt deze update in golven uitgedeeld, dus ben ik blijkbaar nog niet bij de gelukkigen.
Reputatie 5
Badge +2
Dit probleem duurt al sinds augustus 2017. Ik hoop dat er eens een einde komt aan die "binnenkort".
gisteren was hun antwoord dat ze de update in golven aan het uitvoeren zijn, ben benieuwd!
Opnames op pc bekijken blijft alleen mogelijk in IE en dat is dan nog van een crappy kwaliteit.
Het technologisch vernuft is blijkbaar zeer beperkt en erg traag in uitvoering.
Daar kunnen de medewerkers natuurlijk niets aan doen maar een mededeling aanpassen in de zin van: "wij zouden dit ooit willen mogelijk maken maar weten niet wanneer en eigenlijk interesseert het ons ook niet" zou een meer waarheidsgetrouw zijn dan "binnenkort beschikbaar"

Reageer