Beantwoord

Bezoek technieker

  • 13 January 2018
  • 2 reacties
  • 189 Bekeken

Badge
Hallo, vandaag was afspraak gepland met technieker alhoewel ik deze afspraak gisteren 'geprobeerd' heb te annuleren. idd 'geprobeerd' want ik kreeg melding 'oeps pagina kan niet weergeven worden' .
juist bericht ontvangen dat ik mijn afspraak 'gemist' heb (met no-reply, dus...) zoals meegedeeld door klantendienst heb ik geen telefoontje ontvangen van de technieker omdat men een oud gsmnr gebruikt heeft. ik heb dit vandaag proberen recht te zetten, helaas weer zelfde melding OEPS....
had zojuist tel contact met klantendienst, waar ik gevraagd werd om maandag terug te bellen. ik ben klant 474473329 met TV+internet+gsm, alvast bedankt dat er iemand kan noteren dat ik GEEN bezoek meer wens, heb ondertussen het probleem zelf opgelost. vriendelijke groet, linda
icon

Beste antwoord door ElsJ 13 January 2018, 14:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag linda_036, ik heb de afspraak ongedaan gemaakt. Groeten Els
Badge
Dankjewel en fijn weekend! 😉

Reageer