Beantwoord

Betere omschrijving films/series in tv gids

  • 19 March 2017
  • 31 reacties
  • 1701 Bekeken

Is het niet handiger dat proximus bvb eens jaartal van een film erbij zet in hun omschrijving in de tvgids en nog beter bij series ook duidelijk aangeven welke episode van welk seizoen op de buis is.
icon

Beste antwoord door ThomasP 9 February 2018, 09:39

Bekijk origineel

31 reacties

Dat is niet specifiek gebonden aan de V6 decoder Proximus moet gewoon de software hiervoor aanpassen voor hun decoders, maar het laat op zich wachten!
Ik vind het ook heel vervelend dat het seizoen en het afleveringnummer niet vermeld worden in TV-gids zeker bij zenders zoals Zes die eindeloos herhalingen uitzenden. Ik zie dat dit topic al meer dan een jaar oud is. 🤔
ik vind het schandalig dat Proximus geen nodige update uitvoert!
Reputatie 7
Badge +4
Yus, zoals hierboven gemeld, in Maart - April, zal een update doorgepushed worden.
bedankt voor je snelle reactie Charlotte, maar vorige jaar, had je collega identieke antwoord gegeven :(
dus elke jaar een update in maart / april; maar de vraag is: welke jaar? ;-)
we blijven optimist, maar zonder die nuttige informatie, vind ik geen plezier niet meer om het toestel te gebruiken...

zie hier:

AndyR Support medewerker 93 reacties 1 jaar geleden
Hoi Yus,

Deze update zal in maart-april worden uitgerold.
Dus een update voor enkel de v6 decoders. Gelukkig heb ik een V5. Had bijvoorbeeld showview bestaan op de decoders om programmas te programmeren dan hadden we geen last gehad van opgenomen herhalingen. Misschien een tip voor proximus om Showview te voorzien op de decoders. Want showview was vroeger ook aanwezig op iedere videorecorder. Geweldig om zo programmas op te nemen...
Timm1983

Reageer