Belgian Sports wordt All Sports vanaf midden februari 2020


Reputatie 4
Badge +1
Belgian Sports wordt All Sports vanaf midden-februari 2020. Vanaf vandaag heb je reeds toegang tot alle All Sports-kanalen, terwijl de prijs van je huidige optie pas vanaf midden-februari 2020 omgezet wordt naar de prijs van All Sports. Goed nieuws, want zo kan je het debuut van Eden Hazard bij Real Madrid op de voet kan volgen!

Daarom zijn dus nu al de sportzenders actief. Blijft de vraag wat de prijs in februari 2020 wordt.
Mvg Ambionix

42 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Ambionix,

Vanaf 1 juli zullen Belgian Sports-kijkers genieten van de inhoud van All Sports aan de prijs van hun Belgian Sports (= € 11,95) of aan de prijs van hun International Sports (= € 11,99).

Deze korting van € 5/maand blijft geldig tot februari 2020. Daarna wordt de prijs € 16,99 per maand (met de mogelijkheid tot korting € 2 als je een compatibel pack hebt).

Meer info: https://www.proximus.be/nl/id_cr_foot/particulieren/producten/proximus-pickx-tv-opties/sportaanbod.html


Groetjes,
HeidiE
beste HeidiE

ik heb op het einde van vorig voetbalseizoen mijn abo op belgisch voetbal opgezegd omdat de competitie toch 2 maanden stilligt.
nu dat ik bijna terug deze optie wil nemen, bestaat die plots niet meer, zonder enige communicatie vanwege proximus!!
had ik dit geweten, had ik toch gewoon mijn abonnement gehouden!! kan dit nog rechtgezet worden aub? zodat ik toch ook tot februari van deze korting kan genieten?

mvg steven
TUI: Pas maandag komt hier iemand van proximus langs op het forum om je verder te helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag djeems,
Kan je via uw profiel de klantgegevens invullen? Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, KoenN
Had dit al gemerkt dat er iets was, maar nog niets over gelezen of een mail ontvangen.
Na het basketseizoen had ik All Sports gewijzigd naar International Sports.
De eerste dagen kon had ik de zenders 11 etc niet zien , maar na een paar dagen zag ik deze verschijnen. Dacht eerst dat het om reclame ging voor hun zenders, nu er tocht niets Live wordt uitgezonden.

Dus tot eind januari betalen wij nu €11.99 en daarna, ook voor diegene die enkel het Belgisch voetbal volgen €16.99. Dit zonder de jaarlijkse indexering.

Terug dus een prijsverhoging, want als je je All Sport abonnement stopzet bv na het Belgisch voetboelseizoen. Heb je geen optie meer om de UFC of de eindstijd in de NBA te volgen.
Dag djeems,
Kan je via uw profiel de klantgegevens invullen? Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, KoenN


hoi koen

gevraagde is gebeurd ;)
mvg
djeems
Reputatie 7
Badge +3
Djeems,
via onze systemen heb ik aanvraag gedaan om belgian sports terug te activeren.
Test je straks eens aub ?
Geef je feedback ?
Groeten,
Tina
Djeems,
via onze systemen heb ik aanvraag gedaan om belgian sports terug te activeren.
Test je straks eens aub ?
Geef je feedback ?
Groeten,
Tina


Hoi, ik ben in dezelfde situatie als Djeems. Graag voor mij ook terug activeren zodat ik dezelfde korting heb. Is het mogelijk dit pas te doen bij de start van de voetbalcompetitie, Zijnde 25 juli 2019? Indien dit niet mogelijk is, activeer dan maar onmiddellijk :(

Ik ben wel zwaar ontgoocheld door dit. Andere competities (en sporten) buiten de belgische competities die jullie uitgeven boeien me niet. Ik betaal dan zomaar 5 euro extra voor niets. Als de premier league er nu nog moest bij zijn ....

Dit was 1 van de voornaamste redenen voor mijn overstap van telenet, omdat ik bij jullie enkel kon betalen voor de competitie die ik wilde zien. Zware domper. Het verschil met telenet, die wel de premier league heeft, is plots niet zo groot meer.
Beste,

Ik ben ook in dezelfde situatie als Djeems en SteveW.
Graag voor mij ook terug activeren zodat ik dezelfde korting heb aub.
Alvast bedankt.

Bijkomend vind ik dit ook een betreurenswaardige zet van proximus.
En zeker ook een reden om ook eens naar de andere spelers op de markt te kijken.
Men denkt misschien zo van iedere abonnee makkelijk 5 €/maand extra op te strijken, maar ik vrees dat dit toch geen slimme zet is op termijn.
En het argument dat je dan "meer te zien krijgt" geldt niet wanneer je enkel de belgische competitie wil bekijken.
Reputatie 7
Badge +3
SandroP,
kan je aub je profielgegevens aanvullen ?
Dan kunnen we kijken of het inderdaad ook dezelfde situatie is en wat er mogelijk is.
mvg,
Reputatie 7
Badge +3
[quote=SteveW]Djeems,
via onze systemen heb ik aanvraag gedaan om belgian sports terug te activeren.
Test je straks eens aub ?
Geef je feedback ?
Groeten,
Tina


Hoi, ik ben in dezelfde situatie als Djeems. Graag voor mij ook terug activeren zodat ik dezelfde korting heb. Is het mogelijk dit pas te doen bij de start van de voetbalcompetitie, Zijnde 25 juli 2019? Indien dit niet mogelijk is, activeer dan maar onmiddellijk :(

SteveW,
ik heb voor jou ook een poging gedaan en hoop dat het nog door de systemen kan.
Als activatiedatum heb ik 21-7 aangevraagd : om dan nog wat tijd te hebben voor test en eventuele aanpassing voor de start van het seizoen.
Fingers crossed dat het lukt...
Groeten
Tina
[quote=tina.b]Djeems,
via onze systemen heb ik aanvraag gedaan om belgian sports terug te activeren.
Test je straks eens aub ?
Geef je feedback ?
Groeten,
Tina


Hoi, ik ben in dezelfde situatie als Djeems. Graag voor mij ook terug activeren zodat ik dezelfde korting heb. Is het mogelijk dit pas te doen bij de start van de voetbalcompetitie, Zijnde 25 juli 2019? Indien dit niet mogelijk is, activeer dan maar onmiddellijk :(

SteveW,
ik heb voor jou ook een poging gedaan en hoop dat het nog door de systemen kan.
Als activatiedatum heb ik 21-7 aangevraagd : om dan nog wat tijd te hebben voor test en eventuele aanpassing voor de start van het seizoen.
Fingers crossed dat het lukt...
Groeten
Tina


OK dank je wel
Reputatie 7
Badge +3
[quote=SandroP]Beste,

Ik ben ook in dezelfde situatie als Djeems en SteveW.
Graag voor mij ook terug activeren zodat ik dezelfde korting heb aub.
Alvast bedankt.

Sandro,
door een reeds lopend order op je producten kan ik momenteel geen aanpassing vragen voor je TV bundel.
We houden het in t oog na verhuis.
groeten,
Tina
Ik ben ook in dezelfde siuatie als Djeems en Steve W. . Graag voor mij ook activeren zodat ik dezelfde korting heb aub. Kan u mij contacteren aub?
Bedankt
Klantnr. 1993***
Reputatie 1
Ik ben in dezelfde situatie als de vorige klanten. Ik wil Belgian Sports terug activeren maar vind het niet meer. Alleen All Sports is nog beschikbaar. Ik zou ook willen dat ik Belgian Sports terug kan activeren, zodat ik ook van de promotie voor Belgian Sports gebruikers kan genieten. Mijn naam is Paul Rayen. Kunnen dit regelen?
Reputatie 1
Ik ben reeds 30 jaar klant bij Proximus. Mijn klantnummer is 604520***. Eind mei heb ik het gsm abonnement in mijn pack, omgezet van S naar M om meer data te hebben in het buitenland. Ik stelde toen ook de vraag of het zinvol was om mijn abonnement Belgian Sports, tijdelijk stop te zetten tot de competitie terug aanvatte. De persoon van Proximus zei dat dit zeker zinvol was en dat ik daarmee toch 2 maanden bespaarde. Resultaat, ik wil Belgian Sports terug activeren, maar dit bestaat niet meer. Dit is omgezet naar All Sports. Kostprijs 16,99Euro. Als ik Belgian Sports behouden had, dan had ik van All Sports kunnen genieten tot februari 2020 voor de prijs van Belgian Sports. Gebeld naar Proximus maar de operator beweerde dat hij me niet kan activeren voor de prijs van Belgian Sports. Wel een maand gratis, All Sports. Heeft er nog iemand dit probleem en hoe hebben ze dit bij jullie opgelost?
Hallo, dit is nu ook het eerste dat ik hiervan lees. Ik heb ook belgian sport opgezegt na de competitie om eens even movie en series te nemen om dan terug in augustus te veranderen. Maar nu lukt dit niet meer. Dit kon beter gecommuniceerd worden toch?? Ik ging mijn pass nooit aangepast hebben dan! Nu doen de meeste voordeel en moeten wij extra betalen?? Dit kan toch de bedoeling niet zijn?? Mijn voetbalfans zijn enorm teleurgesteld!
Reputatie 7
Badge +3
Hey Gert_017, we doen het nodige! @ Paul_050 en Evelienva, vullen jullie het klantnummer even aan op jullie profiel zodat we dit in orde kunnen brengen? Grt, Heidi
Hey Gert_017, we doen het nodige! @ Paul_050 en Evelienva, vullen jullie het klantnummer even aan op jullie profiel zodat we dit in orde kunnen brengen? Grt, Heidi

Hopelijk lukte dit... hij wil precies mijn klantnummer niet bewaren!?
Reputatie 7
Badge +3
Hey Evelienva, ik heb het gevonden, we doen het nodige! Grt, Heidi
Reputatie 1
Dag Heidi,
Mijn klantnummer is 604******
Vriendelijke groeten,
Paul_050
HeidIE,
Bedankt, als het goed is moet het ook gezegd worden.
Reputatie 1
Ook van mij bedankt HeidiE. Het werkt.
Reputatie 1
Voor mij ook nog terug belgian sports activeren aub
Louter ter info: pas maandag komen de proximus medewerkers terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen.

Reageer