Begrijp wie het kan...

  • 3 December 2019
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

Ben al sinds 1986 klant bij proximus toen nog RTT. Begon ooit met een vaste lijn en klom op tot inbel internet in 1994 om enkele jaren later over te schakelen op ADSL en Digitale TV in een bundel het koste mij toen in 2001 46€. Met de jaren werd de bundel steeds aangepast aan de noden van de tijd met opleg. Een extra TV entertainment met zes kanalen (Fox, 13street, ID, SYFY, Hallmart, History, BBC entertainment) duwde de faktuur 6€ de hoogte in zodat we al 76€ totaal per maand betaalden. Stilzwijgende werd de data vollume door Proximus aangepast maar verdwenen er ook betaalde TV kanalen uit mijn entertainment pakket maar werden nooit vervangen door andere, maar je bleef wel het zelfde betalen. Ondertussen werden alle extra’s van het Maxi pakket ondergebracht als één alles inclus pakket. Als ik vraag aan de Proximus winkel hoe dat ik weer aan History Channel kan geraken zeggen ze dat ik opnieuw de Familie pakket moet aankopen doch daarin zitten reeds 4 van de kanalen die ik reeds  heb in mijn eerder (niet meer ondersteund maar wel betalend) Entertainment pakket. Moet ik nu dubbel beginnen te betalen?????

Als ik vraag om over te stappen naar de Tuttimus kan dit zonder problemen maar als ik vraag om ook van de promotie met de UHD TV voor 69€ te willen genieten dan kan dit niet. Dus als jarenlang trouwe klant die steeds braaf zijn rekening betaald kan ik van niets genieten zelf al blijf ik nadien nog jaren klant. De oplossing volgens de Proximus winkel is mijn account te laten afsluiten en twee weken later opnieuw klant te worden om te kunnen voldoen. Dus dit wil zeggen dat ik niet alleen twee weken zonder telefoon, TV, Internet zit maar dat ik ook al mijn data verkeer van mailbox verlies alsook mijn oude skynet email adressen.

Denk dat ik nog een tijdje op mijn oude formule zal blijven en de GSM bij een andere provider zal laten want waarom zou ik moeite doen als er niets tegenoverstaat.

Vroeger belde de klantendienst u nog eens op als het twee jarig kontrakt afliep om u met een korting te overhalen te blijven nu wordt trouw zeker niet meer beloond.

Toch maar eens zien hoe klantvriendelijk te bij Telenet zijn in hun voorstellen.


3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ik kan mij wel vinden in het artikel van Marc_0321. Ik ben ook geevolueerd van een vaste lijn bij de RTT over een inbelinternet, dan adsl en nu weet ik het niet meer zo goed (vdsl?). Wat altijd naar omhoog is gegaan is de prijs, ook omdat gladde verkopers u altijd overtuigen van .... Ik heb verleden jaar uitgemaakt dat mijn factuur onder de 100 euro zou blijven. Daarom heb ik van een gsm smart15 overgeschakeld naar een prepaid kaart bij Orange. Om bij proximus een prepaidkaart te verkrijgen moest ik naar een proximuswinkel en dan kom je weer uit bij bij die gladde verkopers. Mijn factuur zal door het voetbalabonnement binnenkort weer stijgen met 5 euro en ga ik weer stilaan naar die 100 euro. Ik heb dan twee mogelijkheden : voetbalabonnement opzeggen of overschakelen naar scarlet. Nog efkens nadenken.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Cvanloon  en @Marc_0321 

we hebben jullie klantgegevens genoteerd en hopelijk kan de comm.dienst nog wat regelen.

vriendelijke groeten,

Tina

Reputatie 6
Badge +2

Ik kijk er naar uit. Alleszins bedankt voor de intentie!

Reageer