Beantwoord

Beeldverhouding Proximus TV.be /app

  • 22 February 2018
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties
Beste,

Ik heb gezien dat de beeldverhouding van alle zenders op proximustv.be en de app verkeerd is. Een stuk van de onderkant is weggevallen en het beeld is lichtjes hierdoor uitgerokken.

Dit heeft als gevolg onder meer dat de ondertiteling tegen de onderkant van het scherm hangt of een infobalk (bv bij CNN of Kanaal/CanalZ) half te zien is.

Gelieve dit te onderzoeken en de beeldverhouding terug in orde te maken.

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Martin 23 February 2018, 07:54

Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb eens gekeken op mijn laptop naar proximustv.be en bij mij is dat toch in orde !
of was het mss maar tijdelijk en is het nu opgelost!
Reputatie 5
Badge +2
@Martin:

Het hangt af van de browser vermoed ik. Ik zie de problemen in Internet Explorer, maar in Chrome ziet er wel normaal uit. Ik vind het wel jammer dat de eigen opnames niet via Chrome te bekijken zijn op proximustv.be ("Binnenkort beschikbaar in deze browser. In afwachting kan je Internet Explorer gebruiken om je opnames te bekijken" dit staat er toch al zeker een jaar).

Mvg
ik heb het bekeken met IE, maar ik heb nog niet getest of het mss iets zou te maken hebben als je browser niet op 100% staat ?
In IE staat er gemeld=



gekeken met EDGE nu, ook het beeld is normaal boven en onderaan!
als ik in IE niet op 100% maar groter dan vallen er boven en onder wel delen van het beeld weg.

Reageer