Sinds 2 weken heb ik nieuwe tv box de v7 maar beeld en geluid lopen niet synchroon
Ohh super , alles weer opgestart en loopt weer synchroon...dank jullie wel
Komt bij enkele klanten voor,
gebruik je de meegeleverde HDMI kabel ???
welke tv heb je, misschien dat de klanten met dit probleem eens merk en type kunnen melden zodat er een lijst kan opgemaakt worden welke merken de problemen hebben zodat ze bij Proximus een update kunnen doen aan de hdmi beveiliging zodat beeld en geluid gelijk lopen.
Best ook vermelden of je decoder rechtstreeks verbonden is met de bbox via een utp netwerkkabel en bv geen switch tussen zit.
en gebruik je ook de HDMI kabel die bij de V7 decoder geleverd was.
Maandag komende PX medewerkers terug langs om je verder te helpen.
Een Sony tv en zowel router als tv box zijn nieuw tot voor enkele dagen liep alles nog goed maar nu enkele dagen niet meer, heel vervelend
Alles aangesloten zoals aangegeven op verpakking
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.