Vraag

Beeld en geluid niet synchroon bij opnames / replay



Toon eerste bericht

103 reacties

Ook ik heb dit sinds deze week , erg irritant , vooral als je er op begint te focussen

Reputatie 1

Hier soms het zelfste probleem, gisteren toevallig ook voorgehad.

Ook hetzelfde probleem hier. Beeld en geluid zeker 5 seconden van elkaar verwijderd bij opnames en herbekijken. Op pauze zetten werkt voor 5 seconden, dan blijft het beeld hangen en weer hetzelfde probleem.

Zoveelste probleem sinds de nieuwe decoder, nog geen enkele verbetering gezien tegenover de oude, enkel zaken die niet meer deftig werken en frustraties opleveren…

Ik hoop dat dit ook voor ons kan opgelost worden, want op dit moment is het gewoon onbruikbaar en wordt ik weeral verplicht van GRATIS apps te gebruiken en te streamen naar mijn TV om een programma te kunnen zien.

Reputatie 5
Badge +2

@TBX  Heeft u reeds een reset van de decoder geprobeerd? Zou u uw forumprofiel kunnen aanvullen zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is?

Ik ben momenteel niet thuis, maar heb dit al verschillende malen gedaan.

Done

Reputatie 2
Badge

Beste

Sins de aanpassingen gedaan door HadewychT heeft het probleem zich niet meer voorgedaan.

Hopelijk blijft het zo.

Groeten

Witte Herder

@HadewychT Zelfde probleem hier, de laatste tijd zeer veel last van dat beeld/geluid niet gelijk lopen. Scheelt soms een halve seconde.

@NVE94 @JLPS_ @MelissaV Ik heb de aanpassingen voor jullie gedaan. 

Ondertussen is dit probleem ook doorgespeeld aan de verantwoordelijken voor de decoder zodat ze kunnen onderzoeken wat de oorzaak is. 

Beste,

Het lijkt synchroon te zijn nu maar de kleuren/beeld zijn helemaal veranderd bij de opnames. Alles is ‘roodgetint’ en te fel/slechte beeldkwaliteit. 
 

Gisteren kreeg ik bijkomend ook een nieuwe foutmelding P131 en kon ik geen tv kijken. Ik heb ook al andere foutcodes gehad. 
 

Kan ik gecontacteerd worden door de verantwoordelijken? Ik wil dit graag zo snel mogelijk opgelost..

 

 

Beste 

ook hier het zelfde probleem

zowel bij opnames als bij het kijken via de apps lopen geluid en beeld niet samen

de eerste seconden gaan wel goed tot het beeld even blijft hangen en het geluid gewoon doorgaat.

kunnen jullie hier even naar kijken 

 

@NVE94 @JLPS_ @MelissaV Ik heb de aanpassingen voor jullie gedaan. 

Ondertussen is dit probleem ook doorgespeeld aan de verantwoordelijken voor de decoder zodat ze kunnen onderzoeken wat de oorzaak is. 

Beste,

Het lijkt synchroon te zijn nu maar de kleuren/beeld zijn helemaal veranderd bij de opnames. Alles is ‘roodgetint’ en te fel/slechte beeldkwaliteit. 
 

Gisteren kreeg ik bijkomend ook een nieuwe foutmelding P131 en kon ik geen tv kijken. Ik heb ook al andere foutcodes gehad. 
 

Kan ik gecontacteerd worden door de verantwoordelijken? Ik wil dit graag zo snel mogelijk opgelost..

 

 

De kleuren lijken opgelost. Het beeld lijkt wel nog vertraging te hebben en de foutcodes zijn er ook nog

Reputatie 7
Badge +3

@Pearl81 

Je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel.

 

Geert

Beste proximus

Hier het zelfde bovenvermelde probleem heb de stekker reeds uitgetrokken  box gereset maar niks helpt pfff om zot van te worden  

 

Reputatie 7
Badge +5

@Gunti Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel?

Ok, toegevoegd!

Reputatie 7
Badge +3

@proximusgebruiker123 

Doet het zich nu nog voor?

 

Geert

Heb het getest,geen verbetering

 

Reputatie 7
Badge +4

@Aramat198p Heb je het probleem op beide decoders? Kan je ook eens testen of je het probleem nog hebt als je de decoder via kabel aansluit ipv draadloos (als dat mogelijk is). 

Boven is dit niet het geval , nee kan niet via kabel beneden , staat verbonden met een wifibridge 

Beste, ik heb ook hetzelfde probleem , nl beeld en geluid lopen niet synchroon! Kan iemand dit oplossen?

Reputatie 7
Badge +3

@Jan wauters 

je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel, dan kijk ik dit eens na.

 

Geert

@GeertC : klantnummer is toegevoegd

 

Reputatie 7
Badge +3

@Jan wauters 

ik heb de nieuwe software gelanceerd, je mag de bbox3 en de android decoder eens herstarten.

 

Geert

Reputatie 2
Badge

Kan dit voor mij ook aub uitgevoerd worden? Thx.

Reputatie 5
Badge +2

@Yirka Kan je de decoder eens opnieuw heropstarten en testen of het nu wel in orde is.

Reageer