Vraag

beeld en geluid niet synchroon

  • 2 February 2023
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Mijn beeld en geluid lopen niet synchroon. Kan dit opgelost worden? ik heb een nieuwe Android decoder.

Ik hoor het graag.

mvg,

Bram 


1 reactie

@t332313 het is ook belangrijk voor de PX forum moderatoren om enkele dingen te weten, zoals.

  • is je decoder rechtstreeks aangesloten met netwerkkabel aan de bbox of staan er draadloze oplossingen tussen om decoder met bbox te verbinden.
  • Indien deze draadloze oplossingen er tussen staan, dan indien mogelijk met een voorlopige lange netwerkkabel je decoder met de bbox te verbinden om vast te stellen of hiermee beter is.
  • ook kan je in de volgorde aangegeven eens PX toestellen even herstarten zoals aangegeven hier , om te kunnen vaststellen of het daarmee beter geworden is of dat het maar tijdelijk een verbetering was.
  • Als bijkomende info: het is altijd aangeraden van de bij de decoder bijgeleverde HDMI kabel te gebruiken om je decoder met de TV te verbinden.

TIP:  Ten behoeve van de PX forummedewerkers, noteer je best in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

PX forummedewerkers kunnen dan ook verder beslissen of een aanpassing op je lijn zal uitgevoerd worden.

Reageer