Skip to main content

Beste

 

Op onze tv loopt het beeld en geluid niet synchroon. 

Het beeld is een seconde voor op het geluid. Kunnen jullie hier iets aan doen. 

En waar vind ik mijn forumprofiel?


@amuls Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.


Ik heb hetzelfde probleem sinds de nieuwe decoder. Gelieve dit op te lossen


@LED Heb je zoals @Martin voorgesteld heeft je modem al eens gereset?


Heb je de bbox al eens gereset = 20sec verzonken resetknopje achteraan ingedrukt houden tot alleen nog de power led blijft oplichten vooraan en dan pas loslaten.


Geachte,

momenteel loopt beeld en geluid synchroon, wel vaak korte vertraging in de weergave van het beeld, alsof de weergave in een haperend beeld wordt weergegeven, wat ik nu ook ervaar is bij het aanzetten van het toestel dat ik de melding krijg dat HDM1 geen signaal krijgt, zonder actie gaat dit na enige tijd over op het laden van pickx waarna soms de melding verschijnt dat hij het ethernet niet vindt, ondervind ook dat ik moeilijker verbinding krijg met het internet net buiten op het terras (15 m) wat vroeger niet het geval was


@LED @ChelS94 Ik heb een aanpassing gedaan. Kan je eens testen of je nog problemen hebt?


Hey, bedankt voor het antwoord. 
gisteren alles gereset en heropgestart, helaas geen verandering. Hopelijk wordt dit snel opgelost. Merci! 


nee als het maar af en toe is dan helpt dit zeker niet en ik geef alleen maar mee wat ik doe bij gelijk welk probleem, wat ik als eerst probeer en dat is zelfs niet herstarten, ik reset van de eerste keer de bbox en de decoder en als dit niet helpt dan is uiteraard aan proximus om problemen verder op te lossen.


Bij mij gebeurt het regelmatig dat het beeld en geluid gelijktijdig een fractie van een seconde haperen. Dat komt wel een drietal keren per week voor, na een paar minuten verdwijnt dat verschijnsel dan weer. Precies alsof iemand dan bij Proximus aan de knopjes heeft gedraaid. Zeg nu niet dat ik weer alles eens moet opstarten, dat heb ik al vaak gedaan. 


komt het terug goed als je de bbox en decoder eens herstart.

Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus


Beste 

 

 

Bij ons loopt het ook niet synchroon. Is dit een algemene storing? Of kan dit bij ons ook veranderd worden? 
 

 

alvast bedankt.

 

klantennummer: 

1*****


geluid en beeld is niet synchroon, beeldweergave hapert soms, bij afspelen van mijn opnames moet ik soms opnieuw beginnen, reeds meerdere malen heropgestart/reset, contact opgenomen met proximus daar werd er ook een reset uitgevoerd, allemaal ter vergeefs, na enige tijd, soms minuten, soms uren opnieuw hetzelfde resultaat

eddy

klantnummer 1*****

 


@jo_ver @Jeronnnn Kunnen jullie je klantengegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het voor jullie na.


Heb ik ook soms, alles uittrekken en terug laten opstarten dan werkt het

kan de bedoeling niet zijn, maar ja..


Reageer