Beantwoord

Beeld bevriest op computer

  • 8 February 2018
  • 44 reacties
  • 931 Bekeken

Reputatie 1
Als ik op mijn PC naar proximus TV kijk, bevriest het beeld steeds. Ik krijg nochthans genoeg signaal binnen. Zowel met Edge, firefox en chrome heb ik het probleem. Hoe los ik dit op?

Vriendelijke groeten,

Paul_050
icon

Beste antwoord door ElsJ 9 February 2018, 13:20

Bekijk origineel

44 reacties

En hoe kan je de taalinstelling aanpassen?
Reputatie 7
Badge +4
Door rechts te klikken in de app interface kan je de taal aanpassen, wanneer het is aangepast kan het nodig zijn de app een paar keer opnieuw op te starten
Al meer nieuws omtrent een oplossing ?
Taal wijzigen brengt hier niets op.
Word hier precies met de dag slechter, beeldkwaliteit is duidelijk naar beneden gehaald. Vroeger had ik scherp beeld nu zit ik precies in een lage resolutie te kijken en het hapert nog meer en vaker :(
Vorige week kon ik tenminste nog 5 minuten kijken nu haal ik dat zelfs niet meer. Ben momenteel aan het proberen naar de champions league match tussen city-liverpool te kijken op 2be. Op die 40 min heb ik al zeker twintig keer de stream opnieuw moeten opstarten. Beeld bevriest constant of ik kom in een loop terecht. Gewoon weg niet te bekijken.
Zondag hetzelfde voor gehad bij de match aa gent- club brugge.
Reputatie 7
Badge +4
hi

Kan je de app even herinstalleren ?
er is ondertussen en nieuwe versie beschikbaar via de windows store
Reputatie 2
Badge
Wannneeer komt er eens een nieuwe versie in de apple store? Het is al weken niet om aan te zien. Geluid stopt/herhaalt/... Zie de vele berichten in dit forum.
8 maanden verder en het blokkeert nog steeds....
Reputatie 7
Badge +4
Frank, app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Hallo LindosD,
Nog altijd geen update van de windows PXTV-app in zicht, die chromecasten terug ondersteunt?
Mvg, Martin
Frank, app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Ja hoor , wat kunnen we nog doen?
Welke oplossingen hebben uw engineers gevonden aub?
Reputatie 5
Badge +3
Bij mij op de laptop met W10 blokkeert het beeld af en toe, zeer vervelend, de rest werkt perfect.
Werk met de app via Windows store.

mvg.
Valt bij mij eigenlijk al bij al nogal mee op mijn laptop win 10 Pro, al zou ik het ook liever zien dat het niet meer gebeurd en dat ik terug kan chromecasten ☺️
Reputatie 7
Badge +4
Martin, ik kan je nog geen exacte datum geven, maar het zou nu in ieder geval echt niet lang meer duren, vermoedelijk ten allerlaatste eind januari, onder voorbehoud uiteraard...
Ok LinosD, in ieder geval bedankt voor je feedback
Martin, ik kan je nog geen exacte datum geven, maar het zou nu in ieder geval echt niet lang meer duren, vermoedelijk ten allerlaatste eind januari, onder voorbehoud uiteraard...

En mijn probleem aub?
Reputatie 7
Badge +4
Kan je i.p.v. via de app te proberen, eens gewoon via de website gaan en kijken of je zo verschil merkt, Frank?
Kan je i.p.v. via de app te proberen, eens gewoon via de website gaan en kijken of je zo verschil merkt, Frank?
De website werkt heel traag vind ik
Reputatie 7
Badge +4
Via de website duurt het wat langer om te laden, heb je na het laden ook nog het probleem dat het beeld blokkeert?
Via de website duurt het wat langer om te laden, heb je na het laden ook nog het probleem dat het beeld blokkeert?

ik heb het daarop nog niet zien blokkeren
Ik heb gisteren via de app ook nog eens zo'n twee uur naar een programma gekeken via de PX TV app op mijn laptop met Win 10 Pro, en geen enkel probleem ondervonden!
Zo zou het eigenlijk altijd moeten verlopen.

Reageer