Beantwoord

Beeld bevriest op computer

  • 8 February 2018
  • 44 reacties
  • 931 Bekeken

Reputatie 1
Als ik op mijn PC naar proximus TV kijk, bevriest het beeld steeds. Ik krijg nochthans genoeg signaal binnen. Zowel met Edge, firefox en chrome heb ik het probleem. Hoe los ik dit op?

Vriendelijke groeten,

Paul_050
icon

Beste antwoord door ElsJ 9 February 2018, 13:20

Bekijk origineel

44 reacties

processen die in de achtergrond draaien via internet nogal wat data transporteren kunnen het ook lappen, maar ik weet niet of dit detection app zoiets aangeeft, nog niet uitgevist, Norton protesteert op deze app, 't zal voor een andere keer zijn ......
Reputatie 6
Badge +4
Martin, ticket werd gisteren gecreëerd voor onderzoek, we wachten af,
mvg, sabine
Als ik op mijn PC naar proximus TV kijk, bevriest het beeld steeds. Ik krijg nochthans genoeg signaal binnen. Zowel met Edge, firefox en chrome heb ik het probleem. Hoe los ik dit op?

Vriendelijke groeten,

Paul_050

heb je soms nog een laptop waarmee je eens zou kunnen proberen om te zien of het dan gebeurt.
Op je PC mss eens proberen met de windows store app van proximus TV of het dan ook gebeurt.
Reputatie 6
Badge +2
F secure en mbam
Reputatie 6
Badge +2
Geen gevaar dus. Beter een melding te veel dan een te weinig.
Reputatie 7
Badge +3
Paul_050 via onderstaande link kan u een happy house technieker boeken, op de lijn zelf zien we niet direct iets mis. Groeten Els

https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_happy_house_new/particulieren/producten/r-orphans/forms/happy-house.html
Reputatie 6
Badge +2
Een happy house bezoek gaat niets doen aan het bevriezen van het beeld op de laptop.
Dit is een maat voor niets.
Als alle andere programma's werken en je op Facebook, Youtube, Messenger kan gaan dan is dat geen probleem van het signaal.
Testen op Google Chrome aub.

https://www.microsoft.com/nl-be/store/p/proximus-tv/9nblggh5wt68

Zie ook:

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1398840
Reputatie 7
Badge +3
Peter66 wij hebben het hier uitgetest en ondervinden hier geen hinder. Kan u via onderstaande link u login en paswoord doorgeven van proximusapp? Dan testen we het even uit van hieruit met u gegevens. Groeten Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 6
Badge +2
Peter66 wij hebben het hier uitgetest en ondervinden hier geen hinder. Kan u via onderstaande link u login en paswoord doorgeven van proximusapp? Dan testen we het even uit van hieruit met u gegevens. Groeten Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


Dan heeft Paul_050 dus niets aan een HH bezoek

Als ik op mijn PC naar proximus TV kijk, bevriest het beeld steeds. Ik krijg nochthans genoeg signaal binnen. Zowel met Edge, firefox en chrome heb ik het probleem. Hoe los ik dit op?

Vriendelijke groeten,

Paul_050

En een klant bij PX heeft NOOIT zijn login en paswoord niet per mail en niet telefonisch, dat hebben ze mij bij PX telefonisch zeer duidelijk gemaakt, jullie hebben dat ook niet nodig want zien mijn gegevens aan de hand van mijn klantennummer.

Ik heb vandaag al problemen genoeg gehad met verkeerde info.

Gsm prepaid mocht niet geblokkeerd worden zie dossier
( men had de registratie er moeten afhalen, men vertelde mij dat mijn simkaart niet meer op mijn naam en adres stond , wat een uurtje later puur larie bleek - maar ben mijn nummer toch maar kwijt en nu probeert men mij al 3 maal een abonnement aan te smeren )😡
MyProximus was volledig gewist ( opnieuw geregistreerd ) 😡
Facturatie opnieuw foutief ( na 2 dagen bellen opgelost )😡

Het is genoeg geweest voor vandaag.
Reputatie 6
Badge +4
Hi.. we hebben meerdere klachten van klanten met windows 10..is in onderzoek bij software ontwikkelaars..
Reputatie 6
Badge +4
Hi Lieselot, Onze engineering is hiervan al op de hoogte gebracht na verschillende klachten. We proberen zoveel mogelijk info te verzamelen om hen door te sturen. Kun je via PB je account, devicetype , besturingssyteem ( win10 versie) doorsturen please Mvg Sabine
louter als bijkomende info:
Hallo, momenteel zijn er algemene problemen met de tv applicaties, we doen het nodige om deze zo snel mogelijk op te lossen. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Groeten Geert
Privébericht sturen (klik hier)
NB: ik heb ook het probleem op mijn laptop met windows 10 pro (1709)
Reputatie 7
Badge +4
bedankt voor deze info
ons engineering team is dit nog verder aan het onderzoeken
je kan via windows 10 tijdelijk het problem vaak verhelpen door de taalinstelling van app even te veranderen
Reputatie 7
Badge +4
Door rechts te klikken in de app interface kan je de taal aanpassen, wanneer het is aangepast kan het nodig zijn de app een paar keer opnieuw op te starten
Reputatie 7
Badge +4
hi

Kan je de app even herinstalleren ?
er is ondertussen en nieuwe versie beschikbaar via de windows store
Reputatie 7
Badge +4
Martin, ik kan je nog geen exacte datum geven, maar het zou nu in ieder geval echt niet lang meer duren, vermoedelijk ten allerlaatste eind januari, onder voorbehoud uiteraard...
Reputatie 7
Badge +4
Kan je i.p.v. via de app te proberen, eens gewoon via de website gaan en kijken of je zo verschil merkt, Frank?
Kan je i.p.v. via de app te proberen, eens gewoon via de website gaan en kijken of je zo verschil merkt, Frank?
De website werkt heel traag vind ik
Reputatie 7
Badge +4
Via de website duurt het wat langer om te laden, heb je na het laden ook nog het probleem dat het beeld blokkeert?
Ik heb gisteren via de app ook nog eens zo'n twee uur naar een programma gekeken via de PX TV app op mijn laptop met Win 10 Pro, en geen enkel probleem ondervonden!
Zo zou het eigenlijk altijd moeten verlopen.
Reputatie 6
Badge +2
Met andere programma's geen problemen ?
Reputatie 6
Badge +2
@Martin, yes goed gedacht !

Er zijn ook testen, die meer bepaald zijn voor games maar je specs aanduiden van je pc, toen ik mijn vorige online verkocht deed de koper deze test.
Hierin zou duidelijk worden wat wel en niet deugd aan je laptop/pc.

https://www.systemrequirementslab.com/cyri/download-app/?referrer-id=1046&application-id=79&trackId=C5D480D4-1C07-49E8-ACD9-30E87154203D&return-url=%2Fcyri%2Frequirements%2Foverwatch%2F12955&page-name=requirements&item-id=12955
Reputatie 6
Badge +2
processen die in de achtergrond draaien via internet nogal wat data transporteren kunnen het ook lappen, maar ik weet niet of dit detection app zoiets aangeeft, nog niet uitgevist, Norton protesteert op deze app, 't zal voor een andere keer zijn ......

Reageert Norton er op ? Mmmhhh... oke thx
Reputatie 6
Badge +2
processen die in de achtergrond draaien via internet nogal wat data transporteren kunnen het ook lappen, maar ik weet niet of dit detection app zoiets aangeeft, nog niet uitgevist, Norton protesteert op deze app, 't zal voor een andere keer zijn ......

Bij mij geen waarschuwing. Is een gekende gamers tool.

Reageer