Vraag

bbox 3

  • 27 October 2021
  • 12 reacties
  • 161 Bekeken

Hallo,

Ik zit toch wel met een vervelend probleem. Momenteel heb ik de ondertitels links op het scherm staan ipv centraal en sommige woorden op het einde zijn niet totaal zichtbaar. 

Maar in de laatste weken heb ik al verscheidene problemen gehad met tv.

Telkens ik contact neem via chat en de lijk wordt nagekeken is er een probleem met de configuratie met de bbox3. Een reboot word telkens door proximus gedaan. (3 maal al sinds de laatste weken) eigenlijk 4 maal, want enige tijd geleden is de bbox 3 's avonds rond 21:00 hr uitgevallen en na enige tijd startte de bbox 3 terug op, toch ,el allemaal beetje raar.

Wat moet ik doen om de bbox3 te wisselen? Want bij de chat krijg ik niemand aan de lijn.

Pas op he: het is niet omdat er een tijdelijk technisch probleem is met de bbox3 dat ik minder tevreden ben van proximus, integendeel, nog altijd een tevreden klant.

 


12 reacties

Je wacht best gewoon af tot morgen als een Proximus forummedewerker hier terug langskomt, zodat er een beslissing kan genomen worden om je bbox om te ruilen.

Hoi Martin, 

Ik krijg daar geen reactie op van proximus,

 

deze nammidag komen er ook prox forummedewerkers bij, dus laat ons hopen.

Hallo Martin,

 

Nu weet ik het even niet meer,

Gisterenmiddag heb ik via chat vernomen dat ik een nieuwe bbox krijg, ze is er al.

Ik heb daarnet een nieuwe b-box3 V+ ontvangen, maar er is geen brief bij, in het verleden was dat wel zo. Mag ik deze gewoon aansluiten en gaat dat werken? Er is ook niks bij om de oude terug te sturen, normaal zijn daar toch labels bij. Ik,ben een beetje bang als ik de nieuwe aansluit en het werkt niet dat ik volledig zonder tv en internet zit. 

Reputatie 7
Badge +4

Deze nieuwe Bbox gaat zonder probleem direct werken, zorg er veiligheidshalve wel voor dat u uw internet login code fa… @proximus en paswoord wel bij de hand hebt 

In principe dienen oude Bboxen te worden teruggestuurd en zou Proximus u per e-mail retourticketten voor gratis terugsturen via Bpost moeten hebben bezorgd

Indien niet terug te vinden zullen Proximus medewerkers op dit forum u wel verder helpen wanneer zij uw bericht oppikken

cfr FAQ

Een Proximus-toestel terugsturen | Proximus

 

Hallo Martin,

 

Nu weet ik het even niet meer,

Gisterenmiddag heb ik via chat vernomen dat ik een nieuwe bbox krijg, ze is er al.

Ik heb daarnet een nieuwe b-box3 V+ ontvangen, maar er is geen brief bij, in het verleden was dat wel zo. Mag ik deze gewoon aansluiten en gaat dat werken? Er is ook niks bij om de oude terug te sturen, normaal zijn daar toch labels bij. Ik,ben een beetje bang als ik de nieuwe aansluit en het werkt niet dat ik volledig zonder tv en internet zit. 

@GUIDO_03 Je moet gewoon de nieuwe bbox aansluiten zoals de oude aangesloten was.
Alles wordt automatisch ingeladen en als je dan toch problemen zou ondervinden bel gewoon naar het gratis nummer 0800 22 800 dan zullen ze u hierbij zeker kunnen verder helpen, maar normaal gezien zal dit zonder problemen lukken.

De  DSL led gaat een tijd langen blijven knipperen en als die continu blijft oplichten zal ook je internetverbinding opgebouwd worden.

Wat de retourlabels betreft die worden normaal opgestuurd via mail in een bijlage, ook eens kijken in je spamfolder of die daar niet beland is en als je hem dan toch niet ontvangt dan kan een Proximus forummedewerker je die terug opsturen

NB: alleen de oude witte bboxen (bbox2) moeten niet meer teruggestuurd worden.

 

Reputatie 7
Badge +3

@GUIDO_03 

Is het gelukt om de nieuwe bbox aan te sluiten?

Werkt je internet en de digitale tv nu opnieuw?

 

Groeten 

Geert

Hallo, 

Alles werkt terug. Alleen wacht ik op labels om de oude bbox terug te sturen.

Dit is hier al lopende → bbox 3 v+ | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

Hallo, 

Alles werkt terug. Alleen wacht ik op labels om de oude bbox terug te sturen.

Deze zou je per mail moeten toegestuurd krijgen, je kan de labels ook terugvinden op je my proximusapp bij je account en dan bij bestellingen.

 

Groeten 

Geert

ik heb geen bevestigings mail meer, meeredere malen gebeld, ze gaan het me door sturen, nog steeds niets! veel tijd verloren, als ik zelf op zoek moet gaan naar men label stopt het vanaf deze stap, ben hopeloos op zoek. Niet tevreden.

Ik moet toegeven, ben te laat om terug te sturen, we gaan moeten tewerk gaan met een credit nota, ze hebben het afgesloten en aangerekend!

Reageer