Vraag

BBC opnames van 16/2 en 17/2 niet afspeelbaar

  • 18 February 2023
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Bij de BBC programma’s die ik opgenomen heb op 16 en 17 februari staat ‘item kan niet  worden afgespeeld’. Het gaat telkens om series waarvan ik de vorige opnames zonder probleem kon bekijken. Hoe kan ik die opnames toch nog bekijken?


2 reacties

@Mich_05 er zijn nog problemen gemeld met opnames van bbc1 en bbc2, soms kan een heropstart van je de bbox en decoder hierbij helpen al is dit totaal niet zeker: decoder stroomloos zetten dan bbox 10 sec stroomloos zetten en als je terug kunt surfen de decoder terug onder spanning.

Anders als het niet lukt kunnen de PX medewerkers maandag als ze hier terug langskomen deze opnames terugplaatsen , als je opgeeft over welke opnames het juist gaat.

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen gaan, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

Bedankt voor je feedback, Martin. Ik heb ondertussen zowel de box opnieuw gestart (dus even zonder stroom gelaten) als ‘m gereset: probleem blijft. Ik zie het icoon zelfs bij geplande opnames op bbc staan. Ondertussen heb ik ook al telefonisch contact gehad en omdat men ook daar het probleem niet kon oplossen, wordt mijn vraag doorgestuurd naar een andere dienst.

 
Opgenomen: 15/2 Marie Antoinette (bbc2), 16/2 Death in Paradise (bbc1)

Gepland: 18/2 Michael McIntyre’s Big Show (bbc1), 19/2 The Gold (bbc1), 20/2 Better (bbc1). Vreemd genoeg staat het teken niet bij de geplande opname van Beyond Paradise op 24/2 bbc1.

Reageer