Beantwoord

BBC First in Entertainment NL en Multi NL?

  • 13 October 2016
  • 49 reacties
  • 1740 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 587 reacties
Vanaf maandag zou BBC First bij Proximus TV komen. Alleen is hierover weinig bekend. Komt deze zender in de boeketten Entertainment NL en Multi NL? En in HD?

Bedankt voor een antwoord!
icon

Beste antwoord door Wim 17 October 2016, 10:35

Bekijk origineel

49 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Is het normaal dat ik BBC First niet heb in mijn zenderlijst, terwijl ik wel het multiboeket heb? Enkel FOX staat in de lijst.
Reputatie 7
Badge +6
Is het normaal dat ik BBC First niet heb in mijn zenderlijst, terwijl ik wel het multiboeket heb? Enkel FOX staat in de lijst.
Dat BBC First niet in het multiboeket zou zitten, vind ik toch zeer spijtig.
Reputatie 7
Badge +2
Dat is inderdaad zeer spijtig en zal wel te maken hebben om klanten sneller over de brug te krijgen voor Entertainement Channels NL. Ik ben vooral geïnteresseerd in cultuur, film en series. Die Entertainment Channels NL bevat voor mij vooral te veel eindeloze Discovery kanalen. Hun programma's zie je ook op veel andere zenders zoals TLC en Discovery Channel zelf. AMC, Sundance, Fox en BBC First zijn wel goed. Hadden ze Brava en Mezzo Live in dat pakket gestopt, dan was ik onmiddellijk gewonnen voor het nieuwe pakket.
Reputatie 1
bbc first zit niet in Multi nl
wat een klinklare zever is dat en nogthans zit entertainement in Multi
begrijpen wie begrijpen kan
Reputatie 7
Badge +2
Weet Proximus het zelf nog wel?
Nu krijg ik een persoonlijke mail alsof BBC First in het multi-boeket zou zitten. En dat ik er een nieuwe serie op zou kunnen volgen.
Nogmaals een fout in hun nieuwsbrief :(


Die nieuwsbrief spreekt helemaal niet over het "multi-boeket" maar over de tv-bundel "Entertainment Channels NL". Die heeft niets te maken met het vroegere multi-boeket. Het kan misschien verwarrend zijn voor u als klant, maar de benaming van de TV bundel klopt wel. En als u niet bent overgegaan op Tuttimus, dan zit BBC First helaas niet in uw pakket.

De informatie in de nieuwsbrief klopt dus wel degelijk en zal ook wel als doel hebben om klanten die nog niet overstapten warm te maken om over te gaan naar Tuttimus.
Reputatie 4
Badge +1
Ziehier een printscreen uit de nieuwsbrief:



Er staat toch duidelijk "In je tv optie - multi".
Ik heb nog steeds het multi boeket en BBC First zit er niet in, dus volgens mij weer een vergissing 😞
Reputatie 7
Badge +6
We hebben een mail gekregen dat Fox HD wordt toegevoegd aan het boeket Entertainment NL. Er werd met geen woord gerept over het toevoegen van BBC First aan dat boeket. Je kunt niet zeggen dat Proximus het niet spannend houdt. :8
Reputatie 7
Badge +2
Is hier nu al meer over bekend? Start BBC First ook vandaag bij PX en op welk kanaal?
Reputatie 7
Badge +6
Raadsel opgelost. bedankt voor de snelle respons, SamuelD
Reputatie 2
Badge
BBC First krijg ik ook niet weet zelfs niet eens welk kanaal
Reputatie 2
Badge
Voor 1 zender 10 euro extra gaan betalen is ook te gek.
Moest die zender bv zitten in het pakket Movies en Series pas zou beter zijn dat is veel beter.
Tele Melody bv die zit in het franse Multiboeket in het Vlaamse niet een waardige vervanger zou bv 192 Tv zijn uit Nederland.
Reputatie 4
Badge +1
Weet Proximus het zelf nog wel?
Nu krijg ik een persoonlijke mail alsof BBC First in het multi-boeket zou zitten. En dat ik er een nieuwe serie op zou kunnen volgen.
Nogmaals een fout in hun nieuwsbrief 😞
Reputatie 7
Badge +2
Ziehier een printscreen uit de nieuwsbrief:



Er staat toch duidelijk "In je tv optie - multi".
Ik heb nog steeds het multi boeket en BBC First zit er niet in, dus volgens mij weer een vergissing :(
Reputatie 7
Badge +2
Het staat er bij u inderdaad anders in. Dat is fout en inderdad misleidend. Ja kan altijd officieel een klacht indienen.
Reputatie 6
Badge +2
Ik denk dat BBC First wel in Entertainment NL en Multi NL zal zitten en hopelijk in HD maar dat is nog koffie dik kijken, we zullen waarschijnlijk het pas maandag weten.
Op welk kanaal die zender te vinden zal zijn is nog onbekend.
Reputatie 7
Badge +6
Net bericht gekregen via Twitter dat er nog geen datum geweten is voor BBC First. Niet wat ze een tijdje geleden zeiden, ook op Twitter. :?:?:?
Reputatie 6
Badge +2
Ik hoor het al, het zal niet meer voor dit jaar zijn, we zullen al mogen blij zijn dat het in de loop van 2017 zal gebeuren, hopelijk niet eind 2017.
Aangezien ik ook digitale TV heb bij Telenet kan ik reeds enige tijd naar BBC First kijken.
Reputatie 7
Badge +6
Alle info vind je hier.
Reputatie 1
Alle info vind je hier.
JA maar wanneer komt het op tv ...want tot nu toe nog niks hoor
Vraagje Wim wat is in mijn geval de goedkoopste oplossing om FOX te ontvangen mijn klantnummer is 2192422
Heb nu internet start en het boeket natuur en tv replay+

Kost mij 15 euro per maand meer voor om FOX te hebben. Moet dan twee boeketten nemen dit kan toch niet?

grtt
Reputatie 7
Badge +3
Na 15u zou de nieuwe zender overal geactiveerd zijn.

Groeten

tina
Reputatie 4
Badge +1
Weet iemand op welk kanaal BBC First zit?
Wordt de zenderlijst ergens bijgewerkt op het internet?
Reputatie 7
Badge +6
Weet iemand op welk kanaal BBC First zit?
Wordt de zenderlijst ergens bijgewerkt op het internet?

Hier staat het op kanaal 220 en in HD.
Reputatie 7
Badge +6
Vraagje Wim wat is in mijn geval de goedkoopste oplossing om FOX te ontvangen mijn klantnummer is 2192422
Heb nu internet start en het boeket natuur en tv replay+

Kost mij 15 euro per maand meer voor om FOX te hebben. Moet dan twee boeketten nemen dit kan toch niet?

grtt


Patrick, ik ben Wim niet natuurlijk 😉 ), maar misschien is de bundel: Entertainment Channels iets voor u: alle Discovery zenders (dus ook ID, wat u al lang vraagt!), plus FOX, BBC Entertainment (met Nl ondertiteling nu), BBC First (hopelijk weldra met Nl ondertiteling): 9,95 €/maand.
Te 'bestellen' via MyProximus. Het boeket 'Nature and Discovery' wordt dan automatisch geannuleerd. Dus meerkost voor u: 4 €/m om ook Fox te hebben.
Dan valt wel M&S weg. Met M&S erbij is het wel nog + 5 €/m erbij.
Reputatie 2
Badge
Eigenlijk zouden ze er eens moeten aan denken om die bbc entertainment eens beginnet te gana ondertitelen in het nederlands zoal de concurentie van Telenet dat doet nu verstaan we er geen ballen van wat ze zeggen

Reageer