Vraag

BBC First en BBC entertainment ondertiteling verdwenen

  • 28 April 2021
  • 4 reacties
  • 2562 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Sinds vandaag geen ondertiteling meer op BBC Entertainment en BBC First. En toch moeten we betalen voor dat pakket.

 

Verklaring aub.


4 reacties

@Black rider bedankt voor de feedback.

Reputatie 4
Badge +2

Hallo Martin,

 

probleem ondertiteling bbc first en Entertainment opgelost. Even in mijn archieven (2017)gaan kijken en de oplossing was toen: stekker uittrekken (decoder) en 1 minuut wachten. Heb dat nu ook gedaan en dan heropgestart. Probleem verholpen. Waarschijnlijk heb ik de eerste maal niet lang genoeg gewacht voor het heropstarten en de stekker niet uitgetrokken. Er was toen in 2017ook iemand op het forum die een andere oplossing had die bij een aantal werkte maar niet bij mij. Ik geef ze toch maar mee:  

menu - instellingen - voorkeur - gesproken taal en ondertiteling op NL zetten en dan bevestigen.

Dank toch voor de reactie .

 

 

Reputatie 4
Badge +2

Neen Martin, herstart van de decoder helpt niet. Voorheen was het ook niet mogelijk om de ondertiteling in te stellen zoals op de normale zenders. Je had geen keuze, de ondertitels kwamen automatisch (wat in ons geval ok was. Nu moet je ze instellen zoals op de gewone zenders maar het functioneert niet, Een paar jaar geleden was dit ook eens het geval, maar ik weet niet meer hoe dat toen is opgelost.

hopelijk vindt men een oplossing.  Ik zal af en toe iets proberen (herstarten,resetten..), als ik iets verder geraak laat ik het weten.

Bedankt voor de reactie.

herstart van decoder helpt ook niet ?

Reageer