Beantwoord

BBC Entertainment

  • 3 December 2017
  • 65 reacties
  • 1134 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Motivator
  • 156 reacties
Al een paar dagen flikkert, bibbert, het beeld op BBC Entertainment! Andere zenders oké.....
icon

Beste antwoord door Wim VL 5 January 2018, 09:56

Bekijk origineel

65 reacties

misschien toch even proberen of het opgelost geraakt door de decoder even zonder stroom te zetten (schakelaar achteraan of via netstekker) en na hij heropgestart is of je nog hebt, want hoe eigenaardig het mss ook klinkt soms kan dit toch, zelfs al is het maar een probleem bij één zender, oplossen!
Voor u ook nog een prettige zondag.
Hallo Cel
En nu maar afwachten of ze gaan reageren maandag 😉
Voor u ook nog een prettige dag verder.
Reputatie 7
Badge +4
Marcel, ik laat het controleren en hou je op de hoogte. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Is bij deze in orde gebracht, je ontvangt een sms eens de decoder ter plaatse is, vergeet niet de oude decoder met stroomkabel mee te nemen in afgesloten doos. MVG, Wim
dan zal het toch bij de zender zelf zitten waarschijnlijk voor technische problemen met TV zou je ook op zondag kunnen bellen naar helpdesk 0800 22 800
bbox opnieuw opstarten zal waarschijnlijk ook niet helpen
ik geef dit alleen maar mee omdat ik persoonlijk bij gelijk welk probleem dit eerst probeer:
decoder stroomloos
bbox 10 sec stroomloos dan wachten tot de dsl led continu blijft branden en dan pas decoder terug opzetten.
enfin het is niet omdat ik dit doe dat je dit natuurlijk ook moet doen 😉
Reputatie 2
Badge
bbox opnieuw opstarten zal waarschijnlijk ook niet helpen
ik geef dit alleen maar mee omdat ik persoonlijk bij gelijk welk probleem dit eerst probeer:
decoder stroomloos
bbox 10 sec stroomloos dan wachten tot de dsl led continu blijft branden en dan pas decoder terug opzetten.
enfin het is niet omdat ik dit doe dat je dit natuurlijk ook moet doen 😉
Dat heb ik ook al gedaan maar geen effect op de zender......toch bedankt voor je tips....
mss toch eens proberen om te bellen naar gratis nummer 0800 22 800 of ze je kunnen verder helpen.
of aangezien er nog niemand van Proximus gereageerd heeft op het forum, eens een privébericht sturen,
doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Reputatie 2
Badge
mss toch eens proberen om te bellen naar gratis nummer 0800 22 800 of ze je kunnen verder helpen.
of aangezien er nog niemand van Proximus gereageerd heeft op het forum, eens een privébericht sturen,
doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

Hey Martin, heb een privé bericht gezonden...bedankt en nog een prettige dag.....
Reputatie 2
Badge
Marcel, ik laat het controleren en hou je op de hoogte. MVG, Wim bedankt......
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb feedback gevraagd aan de ingenieurs, zodra we informatie krijgen dan laten we het je weten.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Marcel, eigenaardig genoeg kunnen we je probleem niet nabootsen. Ik stel voor dat we proberen met een nieuwere decoder. Kan ik via privé je gsm nummer alsook ups punt krijgen, dan zorgen we voor een omruiling

https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Enkel degenen op de harde schijf normaal gezien.
Reputatie 7
Badge +4
Op de link kan je gewoon een punt in je buurt vinden. Ik heb de ups code nodig van het punt waar je wenst om te ruilen alsook je gsm nummer zodat we je kunnen verwittigen eens de decoder ter plaatse is. Best via privé antwoorden.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mss kan de ceo er dit jaar voor zorgen dat het terug ingevoerd wordt 😉
Reputatie 7
Badge +4
Dag Marcel, de decoder is al meerdere dagen ter plaatse. Heb je geen sms ontvangen? Je afstandsbediening moet je houden. MVG, Wim
Reputatie 6
Badge +4
Bij inwisseling van de decoder moet je altijd je afstandsbediening bijhouden. Enkel je decoder en voedingskabel (stroomkabel) lever je af. Normaal gezien zou een V4 decoder zelfs ook niet moeten ingeleverd worden. Die mag naar het containerpark gebracht worden. Groeten Jean-Paul
Martin, bij inwisseling van een nieuwe decoder (bij herstelling) zit er géén afstandsbediening bij. Groeten Jean-Paul
Reputatie 6
Badge +4
Cel, Ik had je even gecontacteerd terjuist. Heb je morgen toch nog vragen kan je ons altijd via privé bericht iets laten weten, via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 groeten Jean-Paul.
Reputatie 2
Badge
Cel, Ik had je even gecontacteerd terjuist. Heb je morgen toch nog vragen kan je ons altijd via privé bericht iets laten weten, via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 groeten Jean-Paul.
bedankt doe ik dan.....hoop van niet en prettig weekend.....groetjes Marcel
Hallo Marcel,
bedankt om dit te melden 👍🏽
Email met papieren die ik in en op de doos moet kleven gisteren pas ontvangen! Prettig weekend nog Marcel

Hier is er ook verwarring over, in het UPS acces point waar mijn Pa zijn modem heeft laten omruilen had ook geen labels ontvangen en daar hebben ze ook niet om gevraagd in het access point hebben ze zelf labels op geplakt.
❓ Dus de vraag is of het dan eigenlijk nodig is dat je labels ontvangt van Proximus ❓
Hey, klopt wat je schrijft, labels waren erbij bij het nieuwe toestel....
Reputatie 7
Badge +3
cel , bedankt voor u bericht. Ik heb het even uitgetest, als ik mijn afstandsbediening op RF zet kan ik geen ander toestel meer bedienen. Groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
cel, momenteel zijn deze nog niet actief. Wat de toekomst betreft is voor ons ook nog koffiedik kijken. Groeten Els
Reputatie 7
Badge +4
Cel, het is inderdaad niet de bedoeling dat er 2 decoders worden opgestuurd, ik vermoed dat er bij de eerste zending iets mis gelopen is waardoor ze het nog een gestuurd hebben via bpost? In elk geval mag je gerust zijn en zal hiervoor niets aangerekend worden. Ik hoop dat met de nieuwe decoder je probleem is verhopen. Indien je nog verdere vragen voor mij hebt mag je die zeker hier laten weten.

Reageer