Beste antwoord door Wim VL
Bekijk origineelBBC Entertainment
Al een paar dagen flikkert, bibbert, het beeld op BBC Entertainment! Andere zenders oké.....
Bladzijde 1 / 3
Nu ik heb gebeld, en gezegd dat ze het zelf maar moeten komen halen! En de vrouw heeft geantwoord dat ze zullen bellen, om te vragen wanneer ze het kunnen komen halen! Ik steek mijn tijd of benzine er niet meer in!
Cel, het is inderdaad niet de bedoeling dat er 2 decoders worden opgestuurd, ik vermoed dat er bij de eerste zending iets mis gelopen is waardoor ze het nog een gestuurd hebben via bpost? In elk geval mag je gerust zijn en zal hiervoor niets aangerekend worden. Ik hoop dat met de nieuwe decoder je probleem is verhopen. Indien je nog verdere vragen voor mij hebt mag je die zeker hier laten weten.
één met UPS één met Bpost......denk dat ze dringend alles moet bekijken, want veel loopt er mis!!!!! Wat ik allemaal al heb meegemaakt.... kan begrijpen dat sommige overstappen...hun geduld verliezen... Pakje was al aangepakt.... van Bpost, aan de deur!!!!! Morgen of zo nog maar eens naar de Bpost....Jullie hier kunnen er niets aan doen...maar diensten die naast elkander werken, is niet meer van deze tijd. En alle info van een klant hoort ook op één databank....blijkbaar werken jullie naast elkander in plaats van samen..
Het valt inderdaad wel nog eens voor dat er tweemaal het zelfde verstuurd wordt bv naar een ups acces point en voor diegenen die dit eventueel ook nog moesten voorhebben, is het best om deze tweede levering niet te gaan afhalen of in ontvangst te nemen, dan wordt die terug gestuurd.
Zou zeker niet mogen gebeuren, nu moet ik weer maar eens beginnen rond te bellen wan ook op myproximus staat weer iets geschreven ( Uw bestelling is in behandeling
Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld. ) bij elk optie van TV...straks moet ik nog betalen voor iets dat ik niet besteld heb!!!!!
Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld. ) bij elk optie van TV...straks moet ik nog betalen voor iets dat ik niet besteld heb!!!!!
Ik zal nog eens bellen! Nogmaals krijg ik een nieuwe decoder! En nu thuis geleverd door Bpost!!!!!
Heb de nieuwe al in gebruik vanaf 11/801/2018.... is dat reserve of wat?
Heb de nieuwe al in gebruik vanaf 11/801/2018.... is dat reserve of wat?
Ik gebruik dit bijvoorbeeld om mijn backup op een USB stick te doen bv en niet iedere keer de usb op mijn laptop in uit te moeten pluggen en bv om foto's van deze usb stick (via mijn google chrome cast HDMI stick) op de TV weer te geven
Je kan de usb gebruiken om een externe harde schijf aan te sluiten maar je kan die niet direct via de decoder laten weergeven.
cel, momenteel zijn deze nog niet actief. Wat de toekomst betreft is voor ons ook nog koffiedik kijken. Groeten Els
Je kan de usb gebruiken om een externe harde schijf aan te sluiten maar je kan die niet direct via de decoder laten weergeven.
cel , bedankt voor u bericht. Ik heb het even uitgetest, als ik mijn afstandsbediening op RF zet kan ik geen ander toestel meer bedienen. Groeten Els
één vraag ben ik vergeten! Er zijn twee aansluitingen voor USB, kan ik daar mijn extern harde schijf of USB stick gebruiken om mijn films te zien die daar opstaan? Indien niet, worden die eindelijk geactiveerd voor gebruik in de toekomst? groeten Marcel😉
Hallo Marcel,
bedankt om dit te melden 👍🏽
Hier is er ook verwarring over, in het UPS acces point waar mijn Pa zijn modem heeft laten omruilen had ook geen labels ontvangen en daar hebben ze ook niet om gevraagd in het access point hebben ze zelf labels op geplakt.
❓ Dus de vraag is of het dan eigenlijk nodig is dat je labels ontvangt van Proximus ❓ Hey, klopt wat je schrijft, labels waren erbij bij het nieuwe toestel....
bedankt om dit te melden 👍🏽
Email met papieren die ik in en op de doos moet kleven gisteren pas ontvangen! Prettig weekend nog Marcel
Hier is er ook verwarring over, in het UPS acces point waar mijn Pa zijn modem heeft laten omruilen had ook geen labels ontvangen en daar hebben ze ook niet om gevraagd in het access point hebben ze zelf labels op geplakt.
❓ Dus de vraag is of het dan eigenlijk nodig is dat je labels ontvangt van Proximus ❓
Aan allen, bedankt allemaal voor info en mij verder te helpen en zeker Jean-PaulS . Het probleem dat ik had met BBC Entertainment, is opgelost...Nu in privé heb ik allerlei info geschreven die in de toekomst beter zouden moeten! Niet bij jullie alleen maar overal is de communicaties belabberd. Dit in de eeuw van communicaties. Denk dat het probleem is, dat er teveel mogelijkheden zijn voor communicaties, en zo naast elkander wordt communiceert. Wat ik soms meemaak, maar jullie ook...Nu nog de paar vragen beantwoorden die in het privé boodschap staan en ik ben weer een heel tevreden klant! prettig weekend nog.....Marcel
Email met papieren die ik in en op de doos moet kleven gisteren pas ontvangen! Prettig weekend nog Marcel
Hier is er ook verwarring over, in het UPS acces point waar mijn Pa zijn modem heeft laten omruilen had ook geen labels ontvangen en daar hebben ze ook niet om gevraagd in het access point hebben ze zelf labels op geplakt.
❓ Dus de vraag is of het dan eigenlijk nodig is dat je labels ontvangt van Proximus ❓
Email met papieren die ik in en op de doos moet kleven gisteren pas ontvangen! Prettig weekend nog Marcel
Hier is er ook verwarring over, in het UPS acces point waar mijn Pa zijn modem heeft laten omruilen had ook geen labels ontvangen en daar hebben ze ook niet om gevraagd in het access point hebben ze zelf labels op geplakt.
❓ Dus de vraag is of het dan eigenlijk nodig is dat je labels ontvangt van Proximus ❓
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 groeten Jean-Paul.
Cel, Ik had je even gecontacteerd terjuist. Heb je morgen toch nog vragen kan je ons altijd via privé bericht iets laten weten, via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 groeten Jean-Paul.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 groeten Jean-Paul.
Bladzijde 1 / 3
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.