Beantwoord

Bb3

  • 11 January 2018
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 1
daar ik veel problemen heb met mijn bb2 belde ik rond de 27 december naar belgacom ..ze zagen na controle dat ik inderdaad problemen had .Dus gingen ze me een bb3 laten omruilen in mijn winkel.kreeg code en al ...week nadien niets gehoord .Bel naar winkel .deze ook niets ontvangen of gehoord
Ok ik terug gebeld naar belgacom .Daar stond hij verzonden ...ik het uitgelegd terug .. ach geen probleem er gaat dinsdag ene terug bezorgd worden in die winkel en hij zal er zeker zijn...kreeg zelfs een mail ervan .
wat raad je we zijn ondertussen al donderdag en nog altijd niets ...allee zal voor de 3 de keer moeten gaan ...WAT een dienstverlening zeg ...gewoon om iets om te ruilen ...pfffff
icon

Beste antwoord door ThomasP 11 January 2018, 12:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey Ghislain, ik heb even de verzending getraceerd en deze is goed en wel aangekomen. Ik stuur je via PM de details.
Tip! Ook jij kan je zending volgen via de UPS track and trace. Ga hier naar 'Traceren volgens refferentie' en geef bij de zendingsrefferentie je GSM contactnummer (dat je hebt opgegeven bij de zending) in beginnende met 00324XXXXXX.
Reputatie 1
bedankt thomas ik heb naar de winkel gebeld en nadat ik zei dat jullie het onderzocht hadden en afgeleverd was ...vonden ze hem ineens wel .!!!
ok opgelost en nogmaals bedank voor de snelle reactie en oplossing
Reputatie 7
Badge +6
Hehe, ach, foutjes kunnen gebeuren hĂ©. Eind goed al goed! 😉
Fijn dat het pakje terecht nu is!

Reageer