tis ondertussen gelukt. merci!
@Thierry.lanneau, maandag pas komen de Prox forummedewerkers hier terug langs en kunnen dit verder regelen voor u, vul ondertussen zoveel mogelijk gegevens in op je forumprofiel en onder het privé tekstveld “ ticket” bv gegevens van je vader want op een openbaar forum best geen privégegevens posten die iedereen kan zien zoals klantnr enz…
→ Je ForumProfiel | Proximus Forum
@Thierry.lanneau Deze werd op 02/06/2021 per e-mail verstuurd naar jouw hotmail e-mailadres; in bijlage van de mail met als titel ‘Bevestiging van de omruiling van je materiaal’. Ik heb nu een duplicaat van de mail gestuurd. Check ook zeker de spam-box. Groetjes, Antonella
ik weet niet wat er misloopt, maar ik heb geen mail ontvangen. noch in mijn inbox, noch in mijn spam.
we gaan telefonisch proberen contact op te nemen.
@Thierry.lanneau, anders moet je eens in je -> forumprofiel onder het privé tekstveld “ticket” je mail adres zetten naar waar Proximus die zou moeten sturen zodat er kan uitgesloten worden dat dit naar een verkeerd mailadres gestuurd werd.