Vraag

b-box

  • 12 June 2021
  • 6 reacties
  • 79 Bekeken

ik moet de b-box nog terug brengen omdat deze kapot was. ondertussen een ander toestel gekregen, maar de mail met de retourstickers is niet aangekomen. zou je deze nog eens kunnen doormailen? 

klantnr 2******.

 

ik mail in naam van mijn vader

Thierry Lanneau


6 reacties

tis ondertussen gelukt. merci!

Reputatie 7
Badge +3

Fijn dat het gelukt is!

Reputatie 7
Badge +3

@Thierry.lanneau Deze werd op 02/06/2021 per e-mail verstuurd naar jouw hotmail e-mailadres; in bijlage van de mail met als titel ‘Bevestiging van de omruiling van je materiaal’. Ik heb nu een duplicaat van de mail gestuurd. Check ook zeker de spam-box. Groetjes, Antonella

ik weet niet wat er misloopt, maar ik heb geen mail ontvangen. noch in mijn inbox, noch in mijn spam.

we gaan telefonisch proberen contact op te nemen.

@Thierry.lanneau, anders moet je eens in je -> forumprofiel onder het privé tekstveld “ticket” je mail adres zetten naar waar Proximus die zou moeten sturen zodat er kan uitgesloten worden dat dit naar een verkeerd mailadres gestuurd werd.

@Thierry.lanneau, maandag pas komen de Prox forummedewerkers hier terug langs en kunnen dit verder regelen voor u, vul ondertussen zoveel mogelijk gegevens in op je forumprofiel en onder het privé tekstveld “ ticket” bv gegevens van je vader want op een openbaar forum best geen privégegevens posten die iedereen kan zien zoals klantnr enz…

→ Je ForumProfiel | Proximus Forum

Reageer