Vraag

Automatische nieuwe zender hernummering

  • 24 April 2019
  • 3 reacties
  • 1285 Bekeken

Hallo,
Ik zag in het tv menu dat er binnenkort automatisch een nieuwe zendervolgorde zal worden ingesteld door proximus, nu heb ik zelf al almijn zenders perfect ingesteld naar mijn wens en zou ik dus absoluut niet willen dat dit veranderd word! Hoe kan ik voorkomen dat proximus al mijn zenders zal hernummeren?? Ik namelijk vind dat je de optie zou moeten krijgen over wie dit allemaal wel en niet wilt. Hoe kan ik dit voorkomen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Joshua,
Dit is momenteel nog niet bij iedereen, maar dit kan niet worden voorkomen. Deze zendervolgorde zal bij iedereen als standaard veranderen.
Nadien kan je deze terug naar wens aanpassen, maar we willen deze voor iedereen gelijkstemmen om het voor elke klant makkelijker te maken.

Grtjs, Charlotte
Reputatie 7
Badge +4
Joshua, ondervind je dit op één bepaalde zender? Want opname opties moeten wel kunnen gewijzigd worden. Kan je ons enkele voorbeelden geven?

Grtjs, Charlotte
Ok bedankt. Dat is jammer.. maar het is nu zo.
Ik heb nog een vraag over de opnames..
Hoe komt het dat ik bijna niks van de opname opties kan wijzigen en deze opties in het lichter grijs staan? Bv. De optie om de kiezen of de opname gewist word indien de schijf vol is? Deze optie zou ik namelijk het liefste willen kunnen veranderen indien gewenst!

Mvg!

Reageer