ARD, ZDF, Comedy Central NL, LCI en Mangas voortaan in HD

  • 10 November 2022
  • 5 reacties
  • 182 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 587 reacties

Vanaf vandaag zijn ARD, ZDF, Comedy Central NL, LCI en Mangas voortaan in HD ;-) 


5 reacties

Reputatie 2

Een kleine aankondiging van  Proximus had toch moeten kunnen. Al jaren hebben klanten  gevraagd om deze zenders in HD door te geven. Tien, je krijgt van mij een 10 met je mededeling.😍

Reputatie 7
Badge +1

Vanaf vandaag zijn ARD, ZDF, Comedy Central NL, LCI en Mangas voortaan in HD ;-) 

@Tien Bedankt, jij houdt ons tenminste op de hoogte 👍Proximus helaas niet terwijl medewerkers op dit forum dit beloofd hadden 😥

@Gentil 10/Tien , ja beter kan niet hé 😉

Reputatie 3
Badge

Vooral over de Duitse zenders in hd ben ik enorm verheugd. Uiteindelijk kan ik bijvoorbeeld het Duitse voetbal en bepaalde Duitse krimi’s, zoals Tatort, ook in betere beeldkwaliteit bekijken. Ik hoop dat, zoals ik hier reeds eerder aangaf, in de toekomst ook nog WDR in hd aan het basisaanbod zal worden toegevoegd. Ook misschien nog BBC First naar het basisaanbod overhevelen, alsook TV5 Monde Europe nog toevoegen.

Reputatie 7
Badge +1

Vooral over de Duitse zenders in hd ben ik enorm verheugd. Uiteindelijk kan ik bijvoorbeeld het Duitse voetbal en bepaalde Duitse krimi’s, zoals Tatort, ook in betere beeldkwaliteit bekijken. Ik hoop dat, zoals ik hier reeds eerder aangaf, in de toekomst ook nog WDR in hd aan het basisaanbod zal worden toegevoegd. Ook misschien nog BBC First naar het basisaanbod overhevelen, alsook TV5 Monde Europe nog toevoegen.

@P. Vanbraeckel Doe daar nog Fox en Eurosport 2 bij en we zijn content 😉👍

Reageer