Beantwoord

apparaat loskoppelen

  • 18 September 2019
  • 41 reacties
  • 2145 Bekeken

Hoe kan ik een apparaat loskoppelen van de TV-app?

Ik krijg geen waarschuwingsbericht met instructies om dit te doen.

De enige help informatie die ik vind is deze:

"Omwille van rechten kunt u de tv app niet installeren op meer dan 5 verschillende apparaten. Als u een nieuw apparaat wilt toevoegen, moet u eerst een bestaand apparaat verwijderen. Volg de instructies in het waarschuwingsbericht."
icon

Beste antwoord door Martin 18 September 2019, 23:41

Bekijk origineel

41 reacties

TUI: Ondertussen Pickx 5.1.2 als update binnengekregen op mijn galaxy note 8,
maar de optie "beheer van toestellen" is er blijkbaar nog niet voorzien!
Ok Bedankt 🙂
Dat ziet er al meer normaal uit, en als je nu nog wat gelukt hebt kan de DLM je lijn nog wat hoger zetten aangezien dit het basis profiel is vanwaar er geprobeerd wordt om je lijnsnelheid te verhogen op voorwaarde dat dan alles stabiel blijft en niet alleen voor u maar ook voor anderen die ookvan de zelfde distributiekabel aftakken.

NB: DLM is een onderdeel van een volledig automatisch meetsysteem op de VDSL lijnen
dit is via Wifi, ondertussen getest via kabel en dan is het 56Mbps
Is dit geprobeerd met een ethernetkabel of via de WiFi?
Ik heb internet maxi
heb een reset gedaan van de modem en ben van 3,96 naar 32,37Mbps Download en 14,21 Mbps upload gegaan. Wat toch een stuk meer is dan vorige modem maar nog altijd ongeveer de helft is als de link die je gegeven hebt voorschrijft

[h5]Gegarandeerde maximale snelheid. Dit is ook de minimale snelheid[/h5]
62,4 Mbps download - 14 Mbps upload
hoeveel haalde je vroeger?
Kijk al eens wat de minimum gegarandeerde snelheid is die ze opgeven die je zeker zou moeten kunnen halen > http://proximus.be/internetsnelheid

Anders ook eens de bbox3 resetten > klik hier
ik heb de snelheid eens gecontroleerd van de lijn en die is 3,96Mbps Download en 13,54Mpbs Upload.
Dit klopt toch niet volgens mij???
dit is inderdaad ondertussen al gebeurd vandaag op het forum voor twee andere klanten 👍
Ik heb pas de installatie gedaan, en het probleem is inderdaad opgelost door over te schakelen van bbox2 naar bbox3. Nu kunnen ook andere mensen geholpen worden die dit probleem hebben.
Waarschijnlijk opgelost nu met de bbox3?
NB: je bent niet alleen ondertussen zijn er nog die dit probleem melden via wifi op hun bbox2!
Normaal moest ik al lang een bbox3 gehad hebben denk ik. Ik ben alleszins bezig geweest met de instellingen te wijzigen van de bbox2. Omdat ik dacht, dat is dan nog het enige waar het kan aan liggen. Beveiligingsinstellingen gewijzigd maar zonder resultaat. Want Martin, toevallig hebben we dezelfde telefoon en bij u werkt het. En bij mij werkt het ook, maar enkel via mobiele data en via Public Wifi. Alleszins bedankt om mee te denken.
Morgen zou ik de nieuwe bbox moeten hebben en kan ik testen.
Ja bij mij is het natuurlijk een bbox3 maar ik zou er ook niet direct aan gedacht hebben dat het iets met de bbox2 zou te maken gehad hebben en blijkbaar dan nog maar pas vanaf versie 5.1.1 dan zal en daar toch ergens een bijkomende check gebeuren of zoiets !
Ik heb ondertussen meer informatie, het probleem zou liggen aan mijn verouderde bbox2.
Er gaat een nieuw exemplaar opgestuurd worden en daarmee zou het probleem opgelost zijn.
Het is inderdaad heel bizar dat het bij u niet werkt met de laatste pickx versie 5.1.1
Ik heb gisteren ook versie 5.1.1 binnen gekregen op mijn galaxy note 8 en alles werkt nog zonder probleem (getest op wifi-2.4-xxxxx van mijn bbox3) !
Nog niemand een oplossing? Op Public Wifi werkt het dan weer wel.
Heb dan de instellingen van mijn bbox eens gewijzigd ook zonder resultaat
ik heb nog eens gecontroleerd, en ik heb degelijk versie. 5.1.1
ik zal dan nog maar eens verwijderen en opnieuw installeren

Als ik in de google Play store ga kijken bij Picks zie ik daar nog 5.1.0 staan.
ik heb versie 5.1.1 momenteel , en ik heb een Note 8
Ter bijkomende info: De Pickx versie 5.1.0 (bijgewerkt op 4sep 2019) werkt bij mij nog in ieder geval via wifi op mijn Android smartphone Samsung Galaxy Note 8
de vorige versie van de app werkte perfect
wat hebben ze aan de app allemaal toegevoegd de laatste update ?
waarschijnlijk ook extra beveiliging, controle op het max aantal (5) apparaten
de app werkt denk ik enkel binnen europa, dan is er iets aan toegevoegd dat de locatie controleert met gps ,en mijn gps werkt perfect.

moest ik de code van het Pickx project hebben en het is ontwikkeld met Android Studio zou ik het project importeren in mijn ontwikkeling omgeving en dan de code rechtstreeks debuggen op mijn toestel. misschien dat er dan een stacktrace is met meer specifieke exceptions dan enkel de algemene exception "stream niet beschikbaar"
allemaal al geprobeerd, maar op mobiele data werkt het
al verschillende keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder succes
Ik weet nu niet of het er iets mee te maken zou kunnen hebben (weinig waarschijnlijk) maar zet in ieder geval toch eens locatie optie aan op je smartphone, gewoon om eens te proberen dan.
NB: pas maandag komen ze van Proximus hier terug langs op het forum.
ik krijg de melding "stream niet beschikbaar"
maar op mobiele data werkt het wel maar niet op wifi
en het heeft altijd gewerkt, sinds de laatste update niet meer
Reputatie 7
Badge +4
Krijg je een bepaalde foutmelding?

Reageer