Beantwoord

apparaat loskoppelen

  • 18 September 2019
  • 41 reacties
  • 2137 Bekeken

Hoe kan ik een apparaat loskoppelen van de TV-app?

Ik krijg geen waarschuwingsbericht met instructies om dit te doen.

De enige help informatie die ik vind is deze:

"Omwille van rechten kunt u de tv app niet installeren op meer dan 5 verschillende apparaten. Als u een nieuw apparaat wilt toevoegen, moet u eerst een bestaand apparaat verwijderen. Volg de instructies in het waarschuwingsbericht."
icon

Beste antwoord door Martin 18 September 2019, 23:41

Bekijk origineel

41 reacties

via uw decoder
op afstandsbediening op knop menu drukken
instellingen kiezen (tandwieltje rechtsboven selecteren)
dan naar beheer van de toestellen selecteren
daar kun je dan naar het toestel gaan om het te verwijderen
Reputatie 7
Badge +3
@herculeken
Heb je een apparaat kunnen verwijderen?

Geert
@GeertC ,
Weet je soms of dit ook nog in de toekomst voorzien wordt dat je de toestellen ook kunt verwijderen/onkoppelen via de Pickx-app of via MyProximlus ?
Reputatie 7
Badge +3
@GeertC ,
Weet je soms of dit ook nog in de toekomst voorzien wordt dat je de toestellen ook kunt verwijderen/onkoppelen via de Pickx-app of via MyProximlus ?


Momenteel hebben we hier (nog) geen informatie over.

Normaal is het echter wel de bedoeling wanneer je met je my proximus account wil aanmelden op de pickx app. en de max hoeveelheid apparaten bereikt is, je in een keer het overbodige apparaat moet kunnen verwijderen.
Bij herculeken lukte dit echter niet.
Dit moeten we eens verder onderzoeken.

Geert
Ik heb apparaten kunnen verwijderen volgens de procedure van Martin.
Heb de pickx-app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar krijg nog steeds de melding
"Stream niet beschikbaar"
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb apparaten kunnen verwijderen volgens de procedure van Martin.
Heb de pickx-app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar krijg nog steeds de melding
"Stream niet beschikbaar"


Je mag je klantnummer eens toevoegen aan je profiel, dan kijk ik dit eens na.

Geert
Ik heb dit al doorgegeven via Facebook? Is dat ok ?
Reputatie 7
Badge +3
@herculeken

Dit wordt via een ander team behandeld; kan je aub je klantnummer vermelden op je profiel of doorsturen via een privé bericht?

Geert
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb apparaten kunnen verwijderen volgens de procedure van Martin.
Heb de pickx-app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar krijg nog steeds de melding
"Stream niet beschikbaar"


We hebben je account opnieuw gekoppeld.
Je mag de app eens uittesten.

Geert
helaas het werkt nog niet, ook niet na opnieuw te hebben geïnstalleerd
via mobiele data werkt het dan wel, niet via wifi
voor alle duidelijkheid, ik heb nog nooit problemen gehad met de tv app en dit toestel, enkel sinds de laatste update doet het probleem zich voor
Reputatie 7
Badge +3
Gebruik je soms toestellen van Apple (iPhone, iPad,..)

Geert
geen toestellen van Apple
is er een mogelijkheid een link te bezorgen naar de vorige versie van de app? die werkte wel en dan kan ik daar al mee verder
Ik kan je jammer genoeg geen oude versie ter beschikking geven.
Op welke toestellen maak je er dan nu wel gebruik van? Heb je al een ander toestel geprobeerd, zoals via de website op een vaste pc/laptop?
⁉ Ik heb al eens gezocht op mijn android smartphone/pickx app maar ik vind ook geen optie om toestellen te ontkoppelen
of anders is deze optie heel goed weggestopt ☺️
of krijg je enkel deze optie te zien als je over de grens van 5 toestellen gaat ?

Het zelfde op mijn windows10 laptop/pickx app geen optie gevonden om toestellen te ontkoppelen!

Is Prox niet gewoon deze optie vergeten te implementeren bij de overschakeling naar PIckx
ik heb geen ander mobiel toestel om te proberen. maar via mobiele data werkt de app wel niet via wifi.
Via pc en laptop werkt ook alles.
er was een update van de app, heb die geïnstalleerd maar werkt nog steeds niet
Reputatie 7
Badge +4
Krijg je een bepaalde foutmelding?
ik krijg de melding "stream niet beschikbaar"
maar op mobiele data werkt het wel maar niet op wifi
en het heeft altijd gewerkt, sinds de laatste update niet meer
Ik weet nu niet of het er iets mee te maken zou kunnen hebben (weinig waarschijnlijk) maar zet in ieder geval toch eens locatie optie aan op je smartphone, gewoon om eens te proberen dan.
NB: pas maandag komen ze van Proximus hier terug langs op het forum.
allemaal al geprobeerd, maar op mobiele data werkt het
al verschillende keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder succes
de vorige versie van de app werkte perfect
wat hebben ze aan de app allemaal toegevoegd de laatste update ?
waarschijnlijk ook extra beveiliging, controle op het max aantal (5) apparaten
de app werkt denk ik enkel binnen europa, dan is er iets aan toegevoegd dat de locatie controleert met gps ,en mijn gps werkt perfect.

moest ik de code van het Pickx project hebben en het is ontwikkeld met Android Studio zou ik het project importeren in mijn ontwikkeling omgeving en dan de code rechtstreeks debuggen op mijn toestel. misschien dat er dan een stacktrace is met meer specifieke exceptions dan enkel de algemene exception "stream niet beschikbaar"
Ter bijkomende info: De Pickx versie 5.1.0 (bijgewerkt op 4sep 2019) werkt bij mij nog in ieder geval via wifi op mijn Android smartphone Samsung Galaxy Note 8
ik heb versie 5.1.1 momenteel , en ik heb een Note 8
Als ik in de google Play store ga kijken bij Picks zie ik daar nog 5.1.0 staan.
ik heb nog eens gecontroleerd, en ik heb degelijk versie. 5.1.1
ik zal dan nog maar eens verwijderen en opnieuw installeren

Reageer